Saturday, October 8, 2016

Sleutelbeginsels van internasionale handel stelsel

World Trade Organization VERSTAAN DIE WHO: BASICS Beginsels van die handel stelsel Die WHO-ooreenkomste is lang en komplekse, want hulle is regstekste wat 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite. Hulle hanteer: landbou, tekstiele en klere, bank, telekommunikasie, die regering aankope, industriële standaarde en veiligheid van die produk, kos sanitasie regulasies, intellektuele eiendom, en nog baie meer. Maar 'n aantal eenvoudige, fundamentele beginsels hardloop die hele van hierdie dokumente. Hierdie beginsels is die fondament van die multilaterale handelstelsel. 'N nader kyk na hierdie beginsels: Klik op die 'n item te open. 'N Boom vir navigasie op die webwerf sal hier oop te maak as jy JavaScript in jou browser. 1. Die meeste beneficiary nasie (MFN): die behandeling van ander mense ewe Onder die WHO-ooreenkomste, lande kan nie normaalweg onderskei tussen hul handelsvennote. Skenk iemand 'n spesiale guns (soos 'n laer doeanereg koers vir een van hul produkte) en jy het om dieselfde te doen vir al die ander lede van die WHO. Hierdie beginsel staan ​​bekend as mees beneficiary nasie (MFN) behandeling (sien kassie). Dit is so belangrik dat dit die eerste artikel van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH). wat regeer die handel in goedere. MFN is ook 'n prioriteit in die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) (Artikel 2) en die ooreenkoms oor handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS) (artikel 4), hoewel dit in elke ooreenkoms die beginsel effens anders hanteer . Saam, hierdie drie ooreenkomste dek al drie hoofareas van handel hanteer word deur die WHO. 'N paar uitsonderings word toegelaat nie. Byvoorbeeld, kan lande opstel van 'n vryhandelsooreenkoms wat slegs van toepassing op goedere verhandel binne die groep te diskrimineer teen goedere van buite. Of hulle kan ontwikkelende lande spesiale toegang tot hul markte. Of 'n land kan hindernisse teen produkte wat beskou word as onbillik verhandel van spesifieke lande in te samel. En in dienste, lande toegelaat word, in beperkte omstandighede, te diskrimineer. Maar die ooreenkomste net hierdie uitsonderings toelaat onder streng voorwaardes. In die algemeen, MFN beteken dat elke keer as 'n land verlaag 'n handelsmerk versperring of maak 'n mark, dit het om dit te doen vir dieselfde goedere of dienste van al sy handelsvennote of ryk of arm, swak of sterk. 2. Nasionale behandeling: Behandeling van buitelanders en die plaaslike bevolking ewe Ingevoerde en plaaslik vervaardigde goedere moet gelyk behandel word ten minste na die buitelandse goedere die mark betree het. Dieselfde moet geld vir buitelandse en binnelandse dienste, en om buitelandse en plaaslike handelsmerke, kopiereg en patente. Hierdie beginsel van nasionale behandeling (gee ander dieselfde behandeling as die eie onderdane) word ook in al die drie belangrikste WHO-ooreenkomste (artikel 3 van die GATT. Artikel 17 van GATS en artikel 3 van TRIPS), hoewel weereens die beginsel hanteer effens anders in elk van hierdie. Nasionale behandeling is slegs een keer 'n produk, diens of item van intellektuele eiendom die mark betree het. Daarom, laai doeanereg op 'n invoer is nie 'n skending van nasionale behandeling, selfs as plaaslik vervaardigde produkte nie 'n ekwivalente belasting word gehef. Vryer handel: geleidelik, deur onderhandeling Terug na bo Verlaging handelsversperrings is een van die mees voor die hand liggende wyse van handel aan te moedig. Die betrokke hindernisse sluit doeaneregte (of tariewe) en maatreëls soos invoer verbied of kwotas wat hoeveelhede selektief beperk. Van tyd tot tyd ander kwessies soos rompslomp en wisselkoers beleid is ook bespreek. Sedert GATTs skepping in 1947-1948 daar agt rondes van handelsonderhandelinge gewees het. 'N negende ronde, onder die Doha-, is nou aan die gang. Aanvanklik hierdie fokus op die verlaging van tariewe (doeaneregte) op ingevoerde goedere. As gevolg van die onderhandelinge, deur die middel-1990's nywerheidslande tariewe op nywerheidsgoedere het geleidelik gedaal tot minder as 4. Maar teen die 1980's, die onderhandelinge het uitgebrei na nie-tariefbeperkings op goedere toe te maak en die nuwe gebiede soos dienste en intellektuele eiendom. Opening markte kan voordelig wees, maar dit vereis ook aanpassing. Die WHO-ooreenkomste toelaat lande te verander geleidelik in te voer, deur progressiewe liberalisering. Ontwikkelende lande is gewoonlik langer aan hul verpligtinge na te kom. Voorspelbaar: deur bindend en deursigtigheid Terug na bo Soms, belowende nie 'n handel versperring verhoog kan net so belangrik soos die verlaging van een wees, want die belofte gee besighede 'n beter oorsig van hul toekomstige geleenthede. Met stabiliteit en voorspelbaarheid, is belegging aangemoedig, werkskepping en verbruikers kan ten volle geniet die voordele van mededinging keuse en laer pryse. Die multilaterale handelstelsel is 'n poging deur die regering om die sake-omgewing stabiel en voorspelbaar te maak. Die Uruguay-ronde verhoog bindings Persentasies van tariewe gebind voor en na die 1986-1994 gesprekke (Dit is tarief lyne, so persentasies nie geweeg volgens die handel volume of waarde) In die WHO, wanneer lande het ooreengekom om hul markte oop te maak vir goedere of dienste hulle bind hul verpligtinge. Vir goedere, hierdie bindings beloop plafonne op doeane tariewe. Soms lande belasting invoer teen koerse wat laer is as die gebonde tariewe is. Dikwels is dit die geval in ontwikkelende lande. In ontwikkelde lande eintlik die tariewe gehef en die gebonde tariewe is geneig om dieselfde te wees. 'N Land kan sy bindinge verander, maar eers nadat onderhandeling met sy handelsvennote, wat kan beteken hulle vergoed vir die verlies van handel. Een van die prestasies van die Uruguay-ronde van multilaterale handel te onderhandel was om die bedrag van handel onder bindende verpligtinge (sien tabel) te verhoog. In die landbou, 100 produkte nou tariewe gebind. Die gevolg van dit alles: 'n aansienlik hoër mate van sekuriteit mark vir handelaars en beleggers. Die stelsel probeer om voorspelbaarheid en stabiliteit op ander maniere sowel verbeter. Een manier is om die gebruik van kwotas en ander maatreëls wat gebruik word om beperkings op hoeveelhede invoer administrasie kwotas ingestel kan lei tot meer rompslomp en beskuldigings van onregverdige spel te ontmoedig. Nog is om lande handel reëls so duidelik en openbare (deursigtige) as moontlik te maak. Baie WHO-ooreenkomste vereis regerings om hul beleid en praktyke te openbaar in die openbaar in die land of deur kennisgewing aan die WHO. Die gereelde toesig van die nasionale handelsbeleide deur die Trade Policy Review Mechanism bied 'n verdere middel van beide plaaslik en in die multilaterale vlak deursigtigheid. Die WHO is soms beskryf as 'n vrye handel instelling, maar dit is nie heeltemal akkuraat. Die stelsel doen toelaat tariewe en, in beperkte omstandighede, ander vorme van beskerming. Meer akkuraat, dit is 'n stelsel van reëls opgedra aan oop, eerlike en onvervormde kompetisie. Die reëls op nie-diskriminasie MFN en nasionale behandeling is ontwerp om billike voorwaardes van handel te verseker. So ook is die mense op die storting (uitvoer teen laer koste om markaandeel te wen) en subsidies. Die kwessies is kompleks, en die reëls probeer om vas te stel wat regverdig of onregverdig is, en hoe regerings kan reageer, in die besonder deur die heffing van addisionele invoerbelasting bereken om te vergoed vir die skade wat veroorsaak word deur onregverdige handel. Baie van die ander WHO-ooreenkomste ten doel om 'n eerlike mededinging te ondersteun: in die landbou, intellektuele eiendom, dienste, byvoorbeeld. Die ooreenkoms oor die verkryging regering (a multi laterale ooreenkoms omdat dit geteken is deur slegs 'n paar lede van die WHO) strek kompetisiereëls om aankope deur duisende van die regering entiteite in baie lande. En so aan. Bemoedigend ontwikkeling en ekonomiese hervorming Terug na bo Die WHO stelsel dra by tot ontwikkeling. Aan die ander kant, ontwikkelende lande moet buigsaamheid in die tyd wat hulle neem om die stelsels ooreenkomste te implementeer. En die ooreenkomste self erfgename van die vorige bepalings van die GATT wat voorsiening maak vir spesiale hulp en handel toegewings vir ontwikkelende lande. Oor drie kwartale van die WHO-lede ontwikkelende lande en lande in oorgang na markekonomieë. Tydens die sewe en 'n half jaar van die Uruguay-ronde, meer as 60 van hierdie lande geïmplementeer handel liberalisering programme outonoom. Terselfdertyd, ontwikkelende lande en oorgang ekonomieë was baie meer aktief en invloedryke in die Uruguay-ronde onderhandelinge as in enige vorige ronde, en hulle is selfs meer so in die huidige Doha-. Aan die einde van die Uruguay-ronde, ontwikkelende lande bereid was op die meeste van die verpligtinge wat vereis word van ontwikkelde lande te neem. Maar die ooreenkomste het aan hulle oorgang tyd om aan te pas by die meer onbekende en, miskien, moeilik WHO bepalings veral so vir die armste, minder ontwikkel lande. 'N Ministeriële besluit aan die einde van die ronde aangeneem sê beter-off lande moet versnel die implementering van marktoegang verpligtinge op goedere wat uitgevoer word deur die minder ontwikkelde lande, en dit poog verhoogde tegniese bystand vir hulle. Meer onlangs, het ontwikkelde lande begin om belasting vrye en kwotavrye invoere vir byna al die produkte van die minste ontwikkel lande toelaat. Op al hierdie dinge, is die WHO en sy lede steeds gaan deur 'n leerproses. Die huidige Doha-agenda sluit ontwikkelende lande kommer uitgespreek oor die probleme wat hulle in die gesig staar in die uitvoering van die Uruguay-ronde ooreenkomste. Die handel stelsel moet wees. sonder diskriminasie 'n land moet nie diskrimineer tussen sy handelsvennote (hulle ewe mees beneficiary nasie of MFN status gee) en dit moet nie diskrimineer tussen sy eie en buitelandse produkte, dienste of burgers (gee hulle nasionale behandeling) vryer hindernisse sien neerdaal deur onderhandeling voorspelbaar buitelandse maatskappye, beleggers en regerings moet seker wees dat handelsversperrings (insluitende tariewe en nie-tariefbeperkings) nie moet geskep word arbitrêr tariewe en die mark-opening verpligtinge gebind is by die WHO meer mededingend te ontmoedig onregverdige praktyke soos uitvoersubsidies en storting produkte teen laer koste te kry markaandeel meer voordelig vir minder ontwikkelde lande gee hulle meer tyd om aan te pas, 'n groter buigsaamheid, en spesiale voorregte. Dit klink na 'n teenstrydigheid. Dit dui daarop spesiale behandeling, maar in die WHO dit beteken eintlik nie-diskriminasie behandel feitlik almal ewe. Dit is wat gebeur. Elke lid behandel al die ander lede net so die meeste van aansien handelsvennote. As 'n land verbeter die voordele wat dit bied aan een handelsvennoot, dit moet dieselfde beste behandeling te gee aan al die ander lede van die WHO, sodat hulle almal die meeste aansien bly. Die meeste van aansien nasie status (MFN) nie noodwendig gelyke behandeling. Die eerste bilaterale MFN verdrae opgestel eksklusiewe klubs onder 'n land se mees benadeelde handelsvennote. Onder die AOTH en nou die WHO, die MFN klub is nie meer eksklusief. Die MFN beginsel verseker dat elke land behandel sy over140 mede-lede ook. Maar daar is 'n paar exceptions. Principles van Internasionale Handel (LAWM692) module het ten doel Die module sal krities kyk na die basiese beginsels en reëls van die internasionale handel. In die besonder sal die module fokus op die materiële reg van die Wêreldhandelsorganisasie (WHO), wat daarop gemik is om 'n oop, nie-diskriminerende en reëlgebaseerde multilaterale handelstelsel te skep. Dit sal 'n paar van die basiese ooreenkomste van die WHO te ondersoek en kyk na die wyse waarop hierdie en basiese konsepte soos die beginsels van nasionale behandeling en die meeste bevoordeel nasie is geïnterpreteer en toegepas deur die WTOS geskilbeslegting liggaam. Dit sal analiseer sommige van die potensiële en werklike impak wat die implementering van hierdie reëls inhou vir regerings in die voortsetting van hul eie regulerende beleid en kyk na die mate waarin die verwydering van tarief - en nie-tarief handelsversperrings kan effektief te stimuleer sosio-ekonomiese ontwikkeling. ILO: Module-spesifieke vaardighede 1. Herken, roep op, verduidelik en die basiese beginsels van die wet wat die internasionale handel 2. analiseer Demonstreer jou vermoë om krities te ontleed die stof en toepassing van die basiese beginsels van die internasionale handel as dit vertaal word deur die geskilbeslegting liggaam van die WHO 3. Verbind jou kennis van die reëls en beginsels van die wette soos van toepassing op die basiese beginsels van die internasionale handel tot 'n wyer teoretiese liggaam van die werk wat verband hou met die ontwikkeling, wet en globalisering 4. Ontwikkel en formuleer jou eie perspektiewe op die verhoudings tussen die WHO en die regulering van die internasionale sake-aktiwiteit 5. Assesseer 'n paar van die huidige uitdagings wat regerings die implementering van die WHO-ooreenkomste in nasionale jurisdiksies 6. Hersien die toekomstige ontwikkeling van die reg binne die WHO ILO gesig: Dissipline-spesifieke vaardighede 7. Identifiseer, spoor en haal 'n verskeidenheid van primêre en sekondêre, regs - en nie-wetlike, papier en elektroniese bronne wat handel oor die regulering van die internasionale handel 8. Demonstreer jou vermoë om krities te ontleed die stof, strukture en toepassing van regulasies internasionale handel 9. Identifiseer en analiseer wetlike probleme wat voortspruit uit die implementering van internasionale handel regulasies in die plaaslike, nasionale en subnasionale instellings 10. Onderneem en organiseer volgehoue ​​en sistematiese onafhanklike navorsing wat identifiseer, kritiek en sintetiseer n verskeidenheid van standpunte oor die regulering van die internasionale handel 11. Beraam 'n reeks beleidsopsies beskikbaar vir regerings in die ontwikkeling en toepassing van die regulering van die internasionale handel op grond van jou kennis en ontleding van bestaande navorsing en literatuur. ILO: Persoonlike en sleutelvaardighede 12. ontwikkel die vaardighede wat nodig is om onafhanklike navorsing te doen, met behulp van 'n verskeidenheid bronne (bv internasionale regsinstrumente, gevalle, tydskrifte, koerante en elektroniese inligtingsbronne) 13. Kies, prioritiseer, te ontleed en te organiseer jou navorsing om 'n samehangende, volgehoue ​​en komplekse argument te produseer om 'n streng sperdatum 14. Ontwikkel samehang en duidelikheid in mondelinge en skriftelike aanbiedinge wat jou toelaat om doeltreffend te verwoord aan ander 'n kritiese evaluering van die kennis wat jy opgedoen 15. Demonstreer bevoegde in die gebruik van 'n aantal elektroniese inligting tegnologie, insluitend woordverwerking, web-gebaseerde databasisse en wetlike pakkette soos Westlaw en Lexis 16. Dink na oor jou ervaring en prestasie ten einde te konseptualiseer en beplan jou eie ontwikkeling 17. Bestuur jou tyd om te prioritiseer en take te bereik selfstandig of met ander. Leerplan plan Seminaar 1 - Handel Liberalisering en die WHO en die WTO-geschillenbeslechting stelsel Seminaar 2 - Border Maatreëls (tariewe en kwotas) Nie-Diskriminasie Beginsels (Die meeste Favoured Nasie en Nasionale Behandeling) Seminaar 3 Uitsonderings op die WHO Beginsels Handel beleidsinstrumente (Anti - Dumping, subsidies en compenserende maatregelen, en waarborge) Seminaar 4 - divergensie in die WHO-ooreenkomste: ooreenkoms oor tegniese handel belemmeringen (TBT) ooreenkoms oor Sanitêre en Phytosanitory Maatreëls (ooreenkoms SPS) ooreenkoms oor die handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS ooreenkoms Seminaar 5 - Singapoer en Ander probleme:. die uitbreiding van die omvang van die WHO die verkryging van hierdie vaardighede sal plaasvind hoofsaaklik deur middel van voorbereiding vir 5 tutor gerig seminare wat aktiewe deelname van die hele groep die seminare sal probleemgebaseerde leer te neem met diegene wat die module verplig om take of rolle, wat deur die tutor hetsy individueel of in 'n groep, wat onafhanklike navorsing vereis onderneem, ten einde te skryf en aan te bied 'n papier met die res van die groep. Alle studente moet hierdie vraestel saamgelees vooraf met 'n seleksie van die materiaal aanbeveel op die dosente opdragstuk. Daarbenewens studente werk onafhanklik op die vasgestelde opstel met alternatiewelik, 'n module van die studente keuse beoordeel deur verhandeling Leeraktiwiteite en onderrigmetodes (in uur studietyd) Geskeduleerde leer - en onderrigaktiwiteite Begeleide onafhanklike studyFinding Solutions. Saam. Heroorweeg die International Trading System Hoe kan die internasionale handel stelsel weer op sy verlede suksesvolle track gebring word deur die maak van die werklike vlakke van liberalisering bindend en anker nie-diskriminasie oral in die stelsel of deur die strewe na 'n lae vlak van handelsversperrings Hoe kan die stelsel versterk word teen opkomende dreigemente van proteksionisme moet ons 'n pouse in vandag se liberalisering gesprekke en in plaas konsentreer op stem op formules vir toekomstige liberalisering en - nog belangriker - op eenvoudige formules vir uitsonderings rakende WHO beginsels Wat is die regte balans tussen regionalisme en multilateralisme Moenie hervormings nodig vergoeding van verloorders in die stelsel of buite wat is die probleme wat ondernemings in die huidige internasionale handel stelsel en hoe kan hierdie probleme verlig binne die bestaande institusionele stelsel SolutionsSlideshare gebruik koekies om funksionaliteit en prestasie te verbeter, en om jou te voorsien met relevante advertensies . As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot WHO beginsels Deel hierdie Slide LinkedIn Corporation kopieer 2016World Trade Organization Die Wêreld Handel Organisasie (WHO) is 'n reëls-gebaseerde-lid gedryf internasionale organisasie wat hom besig hou met die reëls van die handel tussen die 157 lede en Waarnemers. Kanada onderskryf die doelwit van universele lidmaatskap in die WHO, en neem deel aan al WHO toetreding onderhandel. Sedert sy stigting in 1995, het die WHO baie belangrike funksies verrig in die bestuur van die globale handel stelsel. Die WHO administreer die WHO handelsooreenkomste, bied 'n forum vir handelsonderhandelinge, handvatsels handel geskille, monitor nasionale handelsbeleide, en administreer tegniese bystand en opleiding vir ontwikkelende lande. WHO-ooreenkomste In die hart van die WHO is die WHO-ooreenkomste, onderhandel en onderteken deur die meeste van die worldrsquos handel nasies en bekragtig in hul parlemente. Die meeste van die WHO-ooreenkomste is die gevolg van die Uruguay-ronde van onderhandelinge (1986-1994). Hierdie ooreenkomste vorm die basis van die huidige WHO-stelsel. Die ooreenkoms tot stigting van die WHO dien as 'n sambreel-ooreenkoms, en sluit 'n paar belangrike geannekseer ooreenkomste wat multilaterale reëls meganismes te vestig vir die handel in goedere, dienste en intellektuele eiendom voorsiening te maak vir die handhawing van die reëls (bv geskilbeslegting) en, vir die monitering en verslagdoening oor countriesrsquo handelsbeleide. Vir meer inligting oor die volgende WHO-ooreenkomste, sien asseblief: WHO regstekste. Ooreenkoms tot stigting van die WHO aanhangsel 1A Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH) aanhangsel 1B Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) aanhangsel 1C Handel-verwante aspekte van intellektuele eiendomsregte (TRIPS) aanhangsel 2 Geskilbeslegting Verstandhouding aanhangsel 3 Handel beleid Review Mechanism aanhangsel 4 multi-laterale Handelsooreenkomste Vir meer inligting oor die begrip van die WHO-ooreenkomste, sien asseblief verstaan ​​die WHO: die ooreenkomste. Basiese beginsels van die multilaterale handelstelsel Daar is 'n hele paar algemene beginsels in elk van die ooreenkomste wat die drie belangrikste handel gebiede (bv goedere, dienste en intellektuele eiendom), veral: Die meeste beneficiary nasie en Nasionale Behandeling. Die meeste beneficiary nasie Beginsel (GATT 1994, artikel 1 GATS, artikel 2 TRIPS, artikel 4) is ontwerp om te verhoed dat lande te diskrimineer tussen handelsvennote (dws moet 'n mens dieselfde behandeling aangebied om hul mees gunstige vennoot vir alle ander vennote bied ). Daar is egter uitsonderings op hierdie beginsel wat dit moontlik maak vir lede om voorkeurbehandeling te bied aan een of meer ander lede deur die onderhandeling van vrye handelsooreenkomste. Die Nasionale Behandeling (GATT 1994, artikel 3 GATS, Artikel 17 TRIPS, artikel 3) beginsel is ontwerp om te verseker dat elke countriesrsquo uitvoere redelik behandel word in ander countriesrsquo markte. Benewens hierdie beginsels van nie-diskriminasie, die WHO-ooreenkomste handel wat meer oopstaan, voorspelbare en deursigtige, meer mededingend, meer voordelig vir minder ontwikkelde lande, en beskerm die omgewing voorskryf. Vir meer inligting oor die beginsels van die handel stelsel, kan jy sien Beginsels van die handel stelsel. Werk Komitee Benewens die Raad Goedere, die Raad Dienste en die Intellektuele Eiendom (TRIPS) Raad wat rapporteer aan die Algemene Raad, is daar 'n aantal gespesialiseerde komitees, werkgroepe en werksgroepe wat handel oor die individuele ooreenkomste wat 'n wye verskeidenheid van - handel-verwante kwessies. Hierdie liggame soek ook om te verseker dat die in die WHO-ooreenkomste voorgeskrewe vereistes nagekom word en behoorlik geïmplementeer word. Vir meer inligting en toegang tot werksdokumente en jongste verslae, raadpleeg asseblief die onderstaande lys: Datum Gewysig: 2012/09/05


No comments:

Post a Comment