Wednesday, October 26, 2016

Emissiehandel stelsel lugvaart

Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) Die EU emissiehandel stelsel (EU ETS) is 'n hoeksteen van die EU onderling beleid om klimaatsverandering en die sleutel instrument vir die vermindering van kweekhuisgasvrystellings koste-doeltreffend te bestry. Dit is die wêreld se eerste groot koolstof mark en bly die grootste een. bedryf in 31 lande (al 28 EU-lande plus Ysland, Liechtenstein en Noorweë) beperk uitstoot van meer as 11,000 swaar-energie met behulp van installasies (kragstasies amp industriële plante) en aanbied bedryfstelsel tussen hierdie lande dek ongeveer 45 van die EU onderling kweekhuisgasvrystellings. A pet en handel stelsel Die EU ETS werk op die pet en handel beginsel. A cap is ingestel op die totale bedrag van sekere kweekhuisgasse wat gebruik kan word uitgestraal deur installasies wat deur die stelsel. Die pet is verminder met verloop van tyd, sodat die totale uitstoot val. Binne die cap, maatskappye ontvang of koop emissierechten wat hulle kan handel met mekaar as dit nodig is. Hulle kan ook koop beperkte hoeveelhede internasionale krediete uit-emissie spaar projekte regoor die wêreld. Die beperking op die totale aantal toelaes beskikbaar verseker dat hulle 'n waarde. Na elke jaar moet 'n maatskappy genoeg toelaes te gee aan al sy uitlatings te dek, anders swaar boetes opgelê. Indien 'n maatskappy sy uitlatings verminder, kan dit die vrye toelaes hou om sy toekomstige behoeftes te dek of anders verkoop dit aan 'n ander maatskappy wat 'n tekort aan toelaes. Trading bring buigsaamheid wat verseker uitstoot gesny waar dit die minste kos om dit te doen. 'N robuuste koolstof prys bevorder ook beleggings in skoon, lae-koolstof tegnologie. Belangrike kenmerke van fase 3 (2013-2020) Die EU ETS is nou in sy derde fase uitvoering aansienlik verskil van fases 1 en 2. Die belangrikste veranderinge is: 'n Enkele, EU-wye pet op die uitstoot van toepassing in die plek van die vorige stelsel van nasionale pette veiling is die verstek metode vir die toekenning van toelaes (in plaas van gratis toekenning), en geharmoniseerde toekenning reëls van toepassing op die toelaes nog weggegee gratis Meer sektore en gasse ingesluit as 300 miljoen toelaes ter syde te stel in die Nuwe inkomelinge Reserve aan die ontplooiing van innoverende hernubare energie tegnologie en koolstof vang en stoor te finansier deur middel van die NER 300 program sektore en gasse bedek die stelsel sluit die volgende sektore en gasse met die fokus op die uitstoot wat gemeet kan word, berig en geverifieer met 'n hoë vlak van akkuraatheid: koolstofdioksied (CO 2) van die industrie sektore krag en hitte generasie energie-intensiewe insluitend olieraffinaderye, staalwerke en produksie van yster, aluminium, metale, sement , kalk, glas, keramiek, pulp, papier, karton, sure en grootmaat organiese chemikalieë kommersiële lugvaart laggas (N 2 O) van die produksie van salpetersuur, Adipic, glyoxal en glyoxlic sure perfluorkoolstoffen (PFCs) van aluminiumproduksie Deelname aan die EU ETS is verpligtend vir maatskappye in dié sektore. maar in sommige sektore net plante bo 'n sekere grootte is ingesluit sekere klein installasies kan uitgesluit word as regerings in plek gestel fiskale of ander maatreëls wat hulle uitstoot sal sny deur 'n gelykwaardige bedrag in die sektor lugvaart, tot 2016 die EU ETS slegs van toepassing op vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte (EER). Die lewering van uitstoot vermindering Die EU ETS het bewys dat om 'n prys op koolstof en handel daarin kan werk. Emissies van installasies in die skema val soos bedoel uitvoering maak met sowat 5 in vergelyking met die begin van fase 3 (2013) (sien 2015 syfers). In 2020. uitstoot van sektore wat deur die stelsel sal 21 laer as in 2005 wees. Die ontwikkeling van die koolstof-mark Stel in 2005, die EU ETS is die wêreld se eerste en grootste internasionale emissiehandel stelsel, rekeningkunde vir meer as 'n driekwart van die internasionale koolstof handel. Die EU ETS is ook inspireer die ontwikkeling van emissiehandel in ander lande en streke. Die EU het ten doel om die EU ETS skakel met ander versoenbaar systems. Participating in die EU ETS Inleiding tot die EU emissiehandel stelsel insluitende hoe die cap and trade-stelsel werk, hoe vry toelaes toegeken, besonderhede oor die nakoming, die insluiting van lugvaart in die stelsel en die UKs opt-out skema vir klein emitters en hospitale. Inhoud Oorsig Die EU ETS is die grootste multi-land, multi-sektor kweekhuisgasvrystellings handel stelsel in die wêreld. Dit sluit in meer as 11.000 kragstasies en industriële plante in die EU met ongeveer 1000 van hulle in die Verenigde Koninkryk. Dit sluit in kragstasies, olieraffinaderye, aflandige platforms en nywerhede wat yster en staal, sement en kalk, papier, glas, keramiek en chemikalieë te produseer. Ander organisasies, insluitende universiteite en hospitale, kan ook gedek word deur die EU ETS afhangende van die verbranding kapasiteit van toerusting op hul webwerwe. Aviation operateurs wat in of uit 'n Europese lughawe word ook gedek deur die EU ETS. Hierdie leiding verduidelik die EU se pet en handel stelsel, insluitende besonderhede van die fases van die lewering van die stelsel. Dit verskaf inligting oor die aansoek UKs vir Fase III gratis toelaes deur sy Nasionale Implementering Maatreëls (NIMS), asook besonderhede van nakoming en verifikasie. Daar is ook artikels oor uitstoot regulering vir die lugvaartbedryf en die UKs Klein emitters en hospitale Opt-out skema. Cap en handel Die EU ETS werk op 'n pet en handel basis, so daar is 'n pet of beperking op die totale uitstoot toegelaat deur al die deelnemers wat deur die stelsel kweekhuisgasse en die cap is omskep in verhandelbare emissierechten. Verhandelbaar emissierechten toegeken aan deelnemers in die mark in die EU ETS dit via 'n mengsel van gratis toekenning en veilings gedoen. Een toelae gee die houer die reg om 'n ton van CO2 (of die ekwivalent daarvan) uitstraal. Deelnemers wat deur die EU ETS moet elke jaar hulle uitstoot te monitor en rapporteer en gee genoeg emissierechten om hul jaarlikse uitstoot dek. Deelnemers wat waarskynlik meer as hul toekenning uitstraal het 'n keuse tussen die neem van maatreëls om hul emissies te verminder of te koop bykomende toelaes óf vanaf die sekondêre mark bv maatskappye wat toelaes hulle hoef nie te hou of uit lidstaat gehou veilings. Meer inligting is beskikbaar op die EU ETS. koolstof markte webblad. Dit maak nie saak waar (in terme van fisiese plek) emissiereducties gemaak omdat uitstoot spaargeld het dieselfde omgewing effek waar hulle ook al is gemaak. Die rasionaal agter emissiehandel is dat dit in staat stel om emissiereducties plaasvind waar die koste van die vermindering is laagste, die vermindering van die totale koste van die aanpak van klimaatsverandering. Hoe handel werk: 'n vereenvoudigde hipotetiese voorbeeld histories installasie A en installasie B beide uitstraal 210 ton CO2 per jaar. Onder die EU se toekenningsproses hulle gegee 200 toelaes elk. Aan die einde van die eerste jaar, vrystelling van 180Mt aangeteken vir die installasie A as dit 'n energie-doeltreffende ketel geïnstalleer aan die begin van die jaar waarin die CO2-emissies verminder. Dit is nou vry om sy oorskot toelaes te verkoop op die koolstof-mark. Installasie B egter uitgestraal 220Mt CO2 omdat dit nodig is om sy produksie te verhoog en dit was te duur vir dit om te belê in energie-doeltreffendheid tegnologie. Daarom, installasie B gekoop toelaes uit die mark, wat beskikbaar gemaak het omdat installasie 'n staat is om sy bykomende toelaes verkoop is. Die netto effek is dat die belegging in koolstof vermindering plaasvind in die goedkoopste plek, en CO2-emissies is beperk tot die 400 toelaes wat aan beide installasies. Lewering fases van die emissiehandel stelsel Tot op datum, het drie operasionele fases van die EU ETS afgelewer of ooreengekome hoewel dit in die vooruitsig gestel die skema sal voortgaan as 2020: Fase I (1 Januarie 2005 tot 31 Desember 2007) Hierdie fase is voltooi. Verdere besonderhede oor hierdie fase kan besigtig word op die Nasionale Argief weergawe van die DECC: EU ETS Fase I webblad. Fase II (1 Januarie 2008 tot 31 Desember 2012) Fase II van die EU ETS het saamgeval met die eerste Kyoto verbintenis tydperk. Fase II gebou op die lesse van die eerste fase, en is uitgebrei om die CO2-emissies van glas, minerale wol, gips, flaring uit die buiteland olie en gas produksie, petrochemie, koolstof swart en geïntegreerde staalfabriek te dek. In Fase II, elke lidstaat ontwikkel 'n Nasionale Toekenning Plan (NAP), wat uit die totale hoeveelheid van toelaes wat die lidstaat wat bedoel is om uit te reik gedurende daardie fase stel en hoe dit voorgestel dat die toelaes te versprei aan elk van sy operateurs wat deur die stelsel. Elke NAP het deur die Europese Kommissie goedgekeur moet word. Die goedgekeurde UK Fase II NAP gepubliseer op 16 Maart 2007. Verdere besonderhede rondom hierdie fase kan besigtig word op die Nasionale Argief weergawe van die Nasionale Argief weergawe van die DECC: EU ETS Fase 2 webblad. 'n EU-wye pet op die aantal beskikbare toelaes: Fase III (1 Januarie 2013 tot 31 Desember 2020) Die huidige fase van die EU ETS bou op die vorige twee fases en is aansienlik hersien om 'n groter bydrae tot die aanpak van klimaatsverandering, insluitend maak en 'n toename in veiling van dié toelaes, asook die UKs skema om nakomingskoste vir klein emitters en hospitale te verlaag. Die EU cap sal die aantal beskikbare toelaes te verminder deur 1,74 per jaar, die lewering van 'n algehele vermindering van 21 onder 2005 geverifieer uitstoot teen 2020 die trajek sal bereken word uit 'n vertrekpunt van die middelpunt van fase II en sal beskryf 'n dalende cap van 2013 af. Gratis toekenning van toelaes Alle sektore wat deur die EU ETS. met die uitsondering van die meeste van die krag sektor EU, word voorsien van 'n gratis toewysing van toelaes ten einde te help met die oorgang na 'n lae koolstof-ekonomie. Daarbenewens nywerheidsektor op beduidende risiko van mededinging van lande sonder soortgelyke koolstof koste (sien afdeling oor koolstof lekkasie in die EU ETS vir meer inligting) kom in aanmerking om 'n hoër proporsie van toelaes ontvang vir gratis. In 2011 is die lidstaten nodig is om die Europese Kommissie 'n lys van die voorlopige aantal gratis toelaes word uitgereik aan elke industriële installasie in Fase III in te dien, waarna verwys word as Nasionale Implementering maatreëls of NIMS. Die Verenigde Koninkryk sy NIMS voorgelê aan die Europese Kommissie op 12 Desember 2011, en daarna publiseer verander NIMS in April 2012. Op 5 September 2013 die Europese Kommissie bekend gemaak voltooiing van die proses om te kyk en te bevestig die vrye toekenning van die EU-ETS toelaes in elke lidstaat NIMS. Dit het ook aangekondig dat 'n kruis sektorale korreksie faktor is wat nodig is om te verseker dat 'n vrye toekenning regoor die EU binne die stel in die ETS Richtlijn cap bly. Die faktor verminder die voorlopige toekenning vir elke EU installasie ETS deur 5,73 in 2013, styg tot 17,56 in 2020. Die gemiddelde vermindering van toekenning is dus 11,58 oor die tydperk 2013-2020. onder die eerste lys toon gratis toekenning figure in Fase III vir elke industriële installasie in die Verenigde Koninkryk, soos goedgekeur deur die Europese Kommissie op 18 Desember 2013. Die tweede lys toon opgedateer gratis toekenning syfers vir Fase III, met inagneming van enige veranderinge aan die toekenning in die UKs NIMS vir individuele installasies vanaf 30 April 2014 ooreengekom is, byvoorbeeld as gevolg van gedeeltelike stakings, 'n aansienlike vermindering kapasiteit of waar installasies het die EU ETS (nuwe toetreders) aangegaan. Hierdie lys sal opgedateer op 'n jaargrondslag in ag te neem verdere veranderinge aan die toekenning in die loop van die fase. MS Excel Spreadsheet. 73.2KB Die lêer kan nie geskik vir gebruikers van ondersteunende tegnologie wees. Versoek 'n toeganklike formaat. As jy ondersteunende tegnologie (bv 'n skerm leser) te gebruik en 'n weergawe van hierdie dokument in 'n meer toeganklike formaat nodig, stuur 'n epos correspondencedecc. gsi. gov. uk. Laat ons weet watter formaat jy nodig het. Dit sal ons help as jy sê wat ondersteunende tegnologie wat jy gebruik. PDF. 635KB. 14 bladsye Hierdie lêer kan nie geskik vir gebruikers van ondersteunende tegnologie wees. Versoek 'n toeganklike formaat. As jy ondersteunende tegnologie (bv 'n skerm leser) te gebruik en 'n weergawe van hierdie dokument in 'n meer toeganklike formaat nodig, stuur 'n epos correspondencedecc. gsi. gov. uk. Laat ons weet watter formaat jy nodig het. Dit sal ons help as jy sê wat ondersteunende tegnologie wat jy gebruik. PDF. 727KB. 31 bladsye Hierdie lêer kan nie geskik vir gebruikers van ondersteunende tegnologie wees. Versoek 'n toeganklike formaat. As jy ondersteunende tegnologie (bv 'n skerm leser) te gebruik en 'n weergawe van hierdie dokument in 'n meer toeganklike formaat nodig, stuur 'n epos correspondencedecc. gsi. gov. uk. Laat ons weet watter formaat jy nodig het. Dit sal ons help as jy sê wat ondersteunende tegnologie wat jy gebruik. PDF. 397KB. 32 bladsye Hierdie lêer kan nie geskik vir gebruikers van ondersteunende tegnologie wees. Versoek 'n toeganklike formaat. As jy ondersteunende tegnologie (bv 'n skerm leser) te gebruik en 'n weergawe van hierdie dokument in 'n meer toeganklike formaat nodig, stuur 'n epos correspondencedecc. gsi. gov. uk. Laat ons weet watter formaat jy nodig het. Dit sal ons help as jy sê wat ondersteunende tegnologie wat jy gebruik. Koolstof lekkasie en die EU ETS koolstof lekkasie is 'n term wat gebruik word om die vooruitsig van 'n toename in globale kweekhuisgasvrystellings te beskryf wanneer 'n maatskappy skofte produksie of 'n belegging buite die EU as gevolg - in die afwesigheid van 'n bindende internasionale klimaat ooreenkoms - hulle nie in staat is om te slaag op die kostestygings veroorsaak deur die EU ETS aan hul kliënte sonder aansienlike verlies van markaandeel. Die beste manier om koolstof lekkasie aan te spreek sal 'n bindende internasionale klimaat ooreenkoms. Dit sou 'n gelyke speelveld vir die bedryf te skep binne en buite die EU met betrekking tot rekeningkunde vir die koste van koolstof. In die tussentyd, die EU ETS bied twee meganismes om die risiko van koolstof lekkasie te verminder. In die eerste plek sektore geag word op beduidende risiko van koolstof lekkasie in aanmerking kom om 100 gratis toekenning van toelaes ontvang tot die sektore maatstaf. Dit is 'n belangrike bron van verligting, soos sektore in gevaar nie geag sal ontvang 80 van hul toekenning vir vrye in 2013, wat jaarliks ​​daal tot 30 in 2020 met die oog op die bereiking van 0 (dit wil sê volle veiling) in 2027. Die tweede meganisme toelaat lid State aan sektore vergoed op beduidende risiko van koolstof lekkasie as gevolg van indirekte koste EU ETS (dws deur EU ETS-verwante stygings in elektrisiteitspryse), met dien verstande dat skemas ontwerp binne die deur die Europese Kommissie (sien afdeling oor indirekte koolstof stel raamwerk lekkasie skema vergoeding vir meer inligting). Die Britse regering ondersteun ten sterkste die beginsel van vrye toekenning in die afwesigheid van 'n internasionale klimaat ooreenkoms. Ons glo dat die proporsionele gratis toekenning van toelaes gee verligting vir sektore op beduidende risiko van koolstof lekkasie, sonder om hindernisse tot internasionale handel. Ons is bekommerd egter dat diegene wat die meeste in gevaar nie genoeg kan vergoed word in die toekoms as die huidige reëls ETS EU nie hervorm vir Fase IV van die EU ETS. Die Britse regering erken bedryf kommer oor mededinging en koolstof lekkasie en is verbind tot die versekering dat sektore werklik op beduidende risiko van koolstof lekkasie is beskerm teen hierdie risiko. In Junie 2014, gepubliseer het ons 'n navorsingsprojek in opdrag van die Departement van energie en klimaatverandering en onderneem deur Vivid Ekonomie en Ecofys. wat ondersoek die voorkoms van koolstof lekkasie tot dusver en die fundamentele drywers van koolstof lekkasie vir 'n seleksie van die industriële sektore en evalueer die maatreëls in plek vir sy versagting. Die verslag modelle die risiko van koolstof lekkasie vir 24 nywerheidsektore, en is vervaardig in oorleg met belanghebbendes in die bedryf. Modellering ontleding toon dat in die afwesigheid van enige versagtende beleidsmaatreëls (soos gratis toekenning van toelaes), geen toelae vir koolstof vermindering potensiaal, en geen verhoging in koolstof regulering buite die Europese Unie, 'n aantal sektore is in gevaar van lekkasie. Gegewe hierdie aannames, die modellering ontleding toon hoër pryse van koolstof lekkasie as wat verwag word om plaas te vind in die werklikheid. Die menings wat in die verslag is dié van die skrywers, en moenie 'n amptelike standpunt van die Britse regering nie verteenwoordig. Die finale verslag, gevallestudies en gepaardgaande peer review is beskikbaar: Koolstof lekkasie vooruitsigte onder Fase III van die EU ETS en buite Assessering van koolstof lekkasie status vir die gratis toekenning van toelaes Sektore aan die risiko van koolstof lekkasie beoordeel teen 'n stel kriteria en drempels in die EU ETS richtlijn stel. Die lys van sektore geag aan die risiko van lekkasie vir die tydperk 2013-2014 is ooreengekom deur die comitologieprocedure EU in Desember 2009 met toevoegings tot die lys wat in die daaropvolgende besluite Europese Kommissie. Die EU ETS richtlijn maak voorsiening vir 'n hersiening van sektore in gevaar elke vyf jaar, met die moontlikheid van die toevoeging van sektore op die lys op jaarlikse, ad hoc-basis. Op 5 Mei 2014, die Europese Kommissie sy konsep lys van sektore gepubliseer vir die tydperk 2015-19. gebaseer op die voorwaardes wat in die ETS richtlijn stel kwantitatiewe en kwalitatiewe kriteria. Die konsep koolstof lekkasie lys sal aangebied word om die verandering Komitee EU klimaat vir stem kort, waarna dit moet aan die Europese Parlement en die Raad vir drie maande ondersoek gestuur voor aanneming. Op 31 Augustus 2013 het die Verenigde Koninkryk het gereageer op die konsultasie Europese Kommissie oor die metodologie vir die bepaling van die koolstof lekkasie lys vir 2015-19. Britse reaksie op die konsultasie Europese Kommissie op aannames wat gebruik word vir die 2015-19 EU ETS koolstof lekkasie lys (PDF. 163KB. 12 bladsye) Indirekte koolstof lekkasie vergoeding skema In die herfs Verklaring 2011, die kanselier aangekondig dat die regering van plan om te implementeer maatreëls om die impak van die beleid op die koste van elektrisiteit vir die meeste elektrisiteit-intensiewe nywerhede te verminder, begin in 2013 en die moeite werd om sowat 250 miljoen oor die besteding beoordeling tydperk. As deel van hierdie, het die regering daartoe verbind om te vergoed die meeste elektrisiteit-intensiewe ondernemings te help vergoed vir die indirekte koste van die koolstof-prys vloer en die EU ETS. onderhewig aan riglyne hulp te stel. In die 2014 Begroting, die kanselier aangekondig dat die vergoeding vir die indirekte koste van die koolstof-prys vloer en die EU ETS sal uitgebrei word na 2019-20. Die Europese Commissie hersiene staatssteun riglyne oor vergoeding vir die indirekte koste van die EU ETS in Junie 2012. Hierdie riglyne lys van die sektore geag word blootgestel aan 'n beduidende risiko van koolstof lekkasie te danke aan die uitstoot indirekte, en verskaf besonderhede van die maksimum vlakke van vergoeding wat aan hulle beskikbaar gemaak kan word. Enige vergoeding skema lidstaat moet ontwerp binne die deur die Europese Kommissie stel raamwerk. In Oktober 2012, DECC en BIS stapel gestuur om die energie-intensiewe nywerhede vergoeding skema konsultasie. wat ons voorstelle vir die geskiktheid en ontwerp van die vergoeding pakket uiteengesit. Die konsultasie, wat in Desember 2012 gesluit is, 'n geleentheid vir almal wat belangstel in die pakket om kommentaar te lewer op die voorstelle, ons help verseker dat vergoeding is gemik op daardie maatskappye wat die meeste aan die risiko van koolstof lekkasie as gevolg van energie en klimaat verandering beleid. Na aanleiding van gedetailleerde oorweging van die antwoorde en stand klaring hulp vir die EU ETS vergoeding pakket, Mei 2013 het ons gepubliseer die regerings reaksie op die konsultasie en die finale vergoeding skema ontwerp vir die EU ETS. Die Verenigde Koninkryk het begin om betalings ten opsigte van indirekte koste van die EU ETS in 2013. Vir koolstof prys vloer vergoeding, wat onderhewig is aan goedkeuring staat steun van die Europese Kommissie bly, verwag ons om leiding later in die somer te publiseer en betalings begin kort daarna. Nuwe toetreders Reserve Die nuwe toetreders Reserve (NER) is 'n stel eenkant van die EU-toelaes, voorbehou vir nuwe operateurs of bestaande operateurs wat aansienlik groter kapasiteit. Die UKs EU ETS Reguleerders is verantwoordelik vir die administrasie van en die beoordeling van al NER aansoeke. Operateurs begin van 'n nuwe toetreder aktiwiteit moet 'n NER aansoek binne 12 maande na die aanvang van die normale werking van die nuwe of uitgebreide aktiwiteit aan hul reguleerder. Meer inligting oor die toepassing van die Fase III NER is beskikbaar op die Environment Agency: EU ETS nuwe toetreder Reserve (NER) webblad. Verdere inligting oor toelaes kan gevind word op die EU ETS. toelaes bladsy. Voldoen aan die EU ETS Die Greenhouse Gas emissiehandel stelsel Regulasies 2012 vereis dat alle operateurs wat 'n aktiwiteit wat deur die EU ETS uit te voer om 'n vrystelling van kweekhuisgasse te hou toe - in werking tree, 'n lisensie om te funksioneer en uitstraal kweekhuisgasse wat deur die EU ETS . Aktiwiteite wat deur die EU ETS is een van die in aanhangsel I van die EU ETS Richtlijn gelyste aktiwiteite. Die EU ETS Reguleerders is verantwoordelik vir nakoming van die EU ETS Regulasies, insluitend operasionele funksies soos die toestaan ​​en die handhawing van permitte en uitstoot planne (vir lugvaart), monitering en verslagdoening (insluitende monitering planne), assessering geverifieer emissie verslae (en ton-kilometer verslae), die beoordeling van aansoeke om die NER. bepaling van verlagings in toekennings as gevolg van veranderinge in kapasiteit of staking van aktiwiteite, die uitruil van inligting met UKAS op verificateur aktiwiteite. Vir die doeleindes van die berekening siviele boetes, DECC bepaal die waarde van die EU ETS koolstof prys wat deur die reguleerder. Die bepaling is gepubliseer in November elke jaar: op 7 Augustus 2013 het ons begin met 'n bespreking oor 'n aantal tegniese wysigings aan die Greenhouse Gas emissiehandel stelsel Regulasies 2012 ten einde te vereenvoudig en te harmoniseer EU ETS boetes in die oorgang na Fase III, verbeter duidelikheid en verminder die las vir besighede. Die konsultasie gesluit op 19 September 2013. Vir meer inligting oor hoe om te voldoen aan die EU-ETS besoek: Monitoring, verslagdoening, verifikasie en akkreditasie n EU ETS operateur moet 'n moniteringsplan stel wanneer jy aansoek doen vir 'n kweekhuisgasvrystellings permit (of vrystellings beplan vir lugvaart operateurs). Die monitering plan verskaf inligting oor hoe die EU ETS operateurs uitstoot sal gemeet en gerapporteer. A monitering plan moet ontwikkel word in ooreenstemming met die Europese Monitoring Kommissies en verslagdoening Regulering en deur 'n EU-ETS reguleerder goedgekeur. Die verslag jaar strek vanaf 1 Januarie tot 31 Desember elke jaar. Die EU ETS vereis dat alle jaarlikse uitstoot verslae en monitering geverifieer word deur 'n onafhanklike verificateur in ooreenstemming met die akkreditasie en verifikasie verordening. A verificateur sal kyk vir teenstrydighede in die monitering van die goedgekeurde plan en of die data in die verslag uitstoot is volledige en betroubare. Die leiding Europese Kommissie op die akkreditasie en verifikasie Regulasie ten doel om operateurs van alle skryfbehoeftes installasies help, lugvaart operateurs, verifikasie liggame en reguleerders te voer kontrole konsekwent regdeur die EU. Dit bied praktiese inligting en advies oor die proses en vereistes vir jaarlikse verifikasie vereis deur die EU ETS richtlijn, die monitering Europese Kommissie en Rapportering Regulering en Greenhouse Gas permitte / monitering planne / ton-kilometer planne. Dit vind van 'n geakkrediteerde EU ETS verificateur in die Verenigde Koninkryk die akkreditasie en verifikasie Verordening (Verordening 600/2012 / EU) vereis EU ETS verifikasie spesifieke vereistes te voldoen. In die Verenigde Koninkryk, is hierdie vereistes blyk uit geakkrediteer. Die Verenigde Koninkryk Akkreditasie Service (UKAS) is verantwoordelik vir die akkreditering en toesig van verifikasie in die Verenigde Koninkryk en vir die handhawing van 'n lys van diegene verifikasie. Die lys van UKAS geakkrediteerde verifikasie vir Fase III, insluitend lugvaart, van die EU emissiehandel stelsel dui op die omvang van 'n bepaalde verifikasie akkreditasie, byvoorbeeld met betrekking tot bepaalde sektore. Die UKAS lys sluit nie verifikasie geakkrediteer deur ander nasionale akkreditasie liggame en onder Fase III regeer daar is geen registrasie of aanvaarding prosedure vir nie-Britse verifikasie. Alle verifikasie vereis word om aan te toon dat hulle óf geakkrediteer nie (of gesertifiseerde) in ooreenstemming met die akkreditasie en verifikasie verordening. Operateurs is verantwoordelik om te verseker dat hul verificateur geakkrediteer is vir die betrokke omvang van die werk. Besonderhede van 'n verifikasie omvang van akkreditasie kan gevind word op die verifikasie akkreditasie sertifikaat. As jy 'n EU ETS verifikasie liggaam werk in die Verenigde Koninkryk vir die eerste keer, sal jy 'n ETSWAP rekening nodig het om jou kliënte verslae te besigtig en om jou verifikasie mening verklaring, sowel as 'n register rekening in te dien. Om 'n verificateur ETSWAP rekening oop te maak, stuur 'n e-pos aan EThelpenvironment-agency. gov. uk. Dit is raadsaam om dit te doen wanneer jy 'n kliënt in die Verenigde Koninkryk het. Sluit die volgende inligting in jou e-pos: Naam van verificateur organisasie Land Akkreditasie identiteitsnommer n afskrif van jou akkreditasie sertifikaat Volle naam en e-posadres van die belangrikste punt van kontak (gebruiker sal die verantwoordelikheid vir die bestuur van ander gebruikers vir hierdie verificateur het) Sodra die ETSWAP administrateur het u versoek om toegang goedgekeur word, sal ETSWAP jy 'n e-pos met die login besonderhede vir jou individuele rekening. Om aansoek te doen vir 'n verificateur Register rekening, e-pos etregistryhelpenvironment-agency. gov. uk vir 'n aansoek pak. Verdere leiding Gebruik Britse Kweekhuisgasinventaris data in EU monitering en verslagdoening ETS: die land-spesifieke faktor lys Die Regulasie Europese Kommissie op monitering en verslagdoening laat nasionaal berig data te gebruik as verstek faktore in spesifieke omstandighede. Koolstof emissie faktore en kalorie waardes van die Verenigde Koninkryk Kweekhuisgasinventaris (AEA-Ricardo, 2015) is beskikbaar vir jaarlikse uitstoot verslagdoening vir die EU ETS: MS Excel Spreadsheet. 76.6KB Die lêer kan nie geskik vir gebruikers van ondersteunende tegnologie wees. Versoek 'n toeganklike formaat. As jy ondersteunende tegnologie (bv 'n skerm leser) te gebruik en 'n weergawe van hierdie dokument in 'n meer toeganklike formaat nodig, stuur 'n epos correspondencedecc. gsi. gov. uk. Laat ons weet watter formaat jy nodig het. Dit sal ons help as jy sê wat ondersteunende tegnologie wat jy gebruik. Die nasionale faktore is Tier 2 en Tier 2a emissie faktore en netto kalorie waardes vir spesifieke brandstof wat gebruik word deur die besonder nywerhede. Die data is grootliks uit die Verenigde Koninkryk Kweekhuisgasinventaris wat aangebied word op 'n jaarlikse grondslag aan die Verenigde Nasies se Raamwerkkonvensie oor Klimaatsverandering (UNFCCC). Die Kweekhuisgasinventaris is onafhanklik ontwikkel om die EU emissiehandel stelsel. Hierdie data beteken dit in artikel 31 (1) van die monitering en verslagdoening Verordening data. Die faktore in hierdie tabelle moet slegs gebruik word in ooreenstemming met die vereistes in 'n installasies goedgekeur monitering plan, wat deel is van die Greenhouse Gas permit. Tafels vir vorige jare is beskikbaar as volg: EU ETS nie-nakoming Die EU ETS richtlijn vereis lidstaten in plek te stel 'n stelsel van boetes wat effektiewe, evenredig en afschrikkend maar die aard van die boetes is grootliks oorgelaat aan lidstaat diskresie ( met die uitsondering van die boete vir versuim om voldoende toelaes in sekere omstandighede gee). Die Greenhouse Gas emissiehandel stelsel Regulasies 2012 uiteengesit die burgerlike strawwe waartoe 'n persoon is aanspreeklik indien hulle nie voldoen aan die EU ETS. DECC het die leiding hieronder vir die aflandige olie en gas industrie waarin die Departemente benadering tot die handhawing en sanksies geproduseer. Die regulasies maak voorsiening vir die reg tot appèl teen besluite van 'n EU-ETS reguleerder. In Engeland en Wallis 'n beroep vir beide operateurs van stilstaande installasies en operateurs vliegtuie, sowel as in die buiteland installasies, gehoor deur die eerste-vlak Tribunaal. Doen 'n beroep in Noord-Ierland is gehoor en bepaal word deur die beplanning doen 'n beroep Kommissie (PAC). In Skotland, die Direktoraat vir Beplanning en Omgewing doen 'n beroep (DPEA) in die Skotse Regering hoor en bepaal 'n beroep namens die ministers Skotse. Verskillende reëlings geld vir 'n beroep gebring deur lugvaart operateurs teen 'n kennisgewing straf gedien onder die Aviation Greenhouse Gas emissiehandel stelsel Regulasies 2010 vir die skema jaar 2012. Die relevante reëls onder die Regulasies 2010 bly van toepassing ten opsigte van enige appèl wat teen 'n beslissing gemaak of kennisgewing wat ingevolge die Regulasies 2010. Hierdie bepaal dat die appèl liggaam is die minister van buitelandse sake of 'n onafhanklike persoon wat deur die minister van buitelandse sake aangestel. 'N beroep Determinations 2012 skema jaar: Ses beroep beslissings gemaak onder hierdie Regulasies: Lugvaart in die EU ETS Die EU emissiehandel stelsel vereis operateurs vliegtuie te monitor en die vrystelling van CO2 verslag en gee die ekwivalente aantal toelaes. Die skema is ontwerp om 'n koste-effektiewe wyse van die aanpak van die CO2-emissies van vliegtuie wees, sodat die lugvaartbedryf om volhoubaar te groei, terwyl die lewering van emissiereducties. Die skema is van toepassing op alle vlugte tussen lughawens in die Europese Economische Ruimte. Besonderhede van die onderliggende EU-wetgewing en verwante gedetailleerde vrae kan gevind word op die Europese Kommissie: Die vermindering van die uitstoot van vliegtuie webblad. Ons is raadgewende oor die implementering van die hersiene Aviation ETS in die Verenigde Koninkryk. Die konsultasie poog kommentaar op die voorgestelde wysigings aan die Verenigde Koninkryk Regulasies en die konsultasie-stadium Impact Assessment. Jy kan die konsultasie en meegaande dokumente op die EU emissiehandel konsultasie System lugvaart webblad te besigtig. Die sleutel veranderinge is: 'n intra-Europese Economische Ruimte (EER) ruimte vir die ETS Aviation vanaf 1 Januarie 2013 tot en met 31 Desember 2016 'n uitstel van die nakoming sperdatums vir 2013 uitstoot tot Maart en April 2015 'n vrystelling vir nie-kommersiële operateurs afgee minder as 1000 ton CO2 per jaar tot 2020 Vereenvoudigde prosedures vir operateurs afgee minder as 25.000 ton CO2 per jaar die getal uitgereikte gratis toelaes en toelaes opgeveil word verminder in verhouding tot die afname in omvang. Ons verwelkom menings van enige organisasie of individu, en die konsultasie sal van besondere belang vir vliegtuie operateurs, vliegveld operateurs, verifikasie, ander deelnemers in die EU ETS en omgewingsgroepe wees. Regulering van vliegtuie operateurs uitstoot Elke operateur vliegtuig toegedien word deur 'n enkele lidstaat. Die Europese Kommissie produseer 'n jaarlikse lys vertoon wat operateurs word geadministreer deur wat lidstaat. Daar is drie reguleerders in die Verenigde Koninkryk wat Aviation ETS aktiwiteite te reguleer, afhangende van die ligging van 'n operateurs geregistreerde kantoor of waar hul grootste deel van die uitstoot voorkom: die Environment Agency (vir operateurs in Engeland) die Skotse Environmental Protection Agency en Natuurlike Hulpbronne Wallis. Jy kan meer lees oor wat operateurs hoef te doen om te voldoen aan die skema op die EU ETS uit te vind. operateurs en aktiwiteite geraak webblad. Veiling Gratis toekenning aan operateurs vliegtuie Die Europese Kommissie uitgevaardig wetgewing in April 2014 die verandering van die omvang van EUETS met betrekking tot internasionale lugvaart uitstoot (Verordening (EU) No 421/2014 wysiging van Richtlijn 2003/87 / EG). As gevolg van die verandering in die omvang van Aviation EU ETS. die Verenigde Koninkryk is verplig om die toekenning van gratis toelaes herbereken weens aanmerking kom vliegtuie operateurs. Dit herberekening gedoen in ooreenstemming met die leiding Kommissie. Die tabel sluit alle operateurs wat voorheen weens gratis toelaes was en dui hul nuwe gratis toelae toekenning onder die verminderde omvang. Operateurs wat bedrywighede gestaak is verwyder uit die lys. Operateurs wat nou vrygestel onder die nuwe nie-kommersiële de minimis (onder 1,000tCO2 per jaar bereken word op grond van volle omvang) nog in hierdie tabel. Maar as gevolg van hul vrye status van hierdie operateurs is nie as gevolg van vrye toelaes en as sodanig hul Vliegtuig Operateur Holding rekening (AOHA) sal gemerk word as uitgesluit in die register wat beteken dat daar geen transaksies uitgevoer kan word en nie 'n vrye toelaes sal gedeponeer word. As jy dink jy is nie meer as gevolg van enige toelaes as gevolg van die veranderinge of jy wil verdere verduideliking te soek as om jou nuwe gratis toelae toekenning kontak die Environment Agency lugvaart hulptoonbank ETAviationHelpenvironment-agency. gov. uk. Historiese inligting, besoek die DECC EU ETS wetgewing bladsy om Britse wetgewing en die EU-regulasies te sien. Besoek gerus die Nasionale Argief weergawe van die Aviation in die EU emissiehandel stelsel webblaaie om inligting wat verband hou met lugvaart sien / lugvaart beroep voorheen beskikbaar op die DECC webwerf. Klein Emitter en Hospitaal Opt-out Skema Die UKs klein Emitter en Hospitaal Opt-out skema kan in aanmerking kom installasies word uitgesluit van Fase 3 (2013-2020) van die EU ETS. Die skema goedgekeur is deur die Europese Kommissie. Artikel 27 van die EU ETS richtlijn stel klein emitters en hospitale van die EU ETS om uitgesluit te word. met die primêre doel van die vermindering van die administratiewe las op hierdie installasies. Dit erken dat die administratiewe koste in die gesig gestaar deur kleiner emitters onder die EU ETS is buite verhouding hoog per ton CO2, in vergelyking met die koste vir 'n groot afgee installasies. Die richtlijn vereis dat uitgesluit installasies is onderhewig aan 'n plaaslike skema wat 'n ekwivalente bydrae tot emissiereducties as die EU ETS sal lewer. Die UKs opt-out skema is ontwerp in oorleg met die bedryf en het ten doel om 'n eenvoudige, deregulering alternatief vir die EU ETS bied terwyl die handhawing van die aansporings vir emissiereducties. Ons skat dat die skema besparings van tot 39 miljoen te bedryf sal bied oor Fase III. Die opt-out skema bied deregulering besparings deur: die vervanging van 'n vereiste om toelaes te gee met 'n uitstoot vermindering teiken vereenvoudig monitering, verslagdoening en verifikasie vereistes (MRV), insluitend die verwydering van die vereiste vir verifikasie derde party geen vereiste om 'n aktiewe hou register rekening minder lastig reëls vir teiken aanpassing ná 'n toename in die installasie kapasiteit Verdere besonderhede oor die skema is vervat in die onderstaande dokumente. Neem asseblief kennis dat hierdie dokumente sal opgedateer later in 2015. Die in die Algemene vrae dokument verwys konsultasies is nou gesluit. Die UKs Klein Emitter en Hospitaal Opt-out skema (dokument opgedateer op 25 Maart 2013 volgende ooreenkoms van die verordening EU Registrasie 2012) Deelnemers aan die opt-out skema Operateurs van installasies wat uitgesluit is van die EU ETS en deel te neem aan die opt-out skema moet verwys na die dokument Europese Unie emissiehandel stelsel (EU ETS) Fase III: Riglyne vir installasies Hoe om te voldoen aan die EU ETS en klein Emitter en Hospitaal Opt-out skema. Die aansoek tydperk vir die opt-out skema het vanaf 23 Mei - 18 Julie 2012. Operateurs van 247 installasies goedgekeur om deel te neem in die opt-out skema deur die Europese Kommissie as uitgesluit van die EU ETS. Die EU ETS richtlijn maak nie voorsiening vir verdere installasies aan die opt-out skema aan te sluit. Vorige inligting oor die ontwikkeling van die skema, insluitend, die aansoek tydperk, ontwikkelingsbeleid en die klein emitters werkswinkel gehou op die 12 Junie 2012, kan besigtig word op die Nasionale Argief website. Aviation en emissiehandel In 'n poging om aviation39s klein maar vinnig aan te pak - growing bydrae tot klimaatsverandering, het die EU het besluit om 'n pet op CO2 op te lê vir alle vliegtuie wat by of vanaf EU lughawens. Airlines sal dan toegelaat word om te koop en te verkoop 39pollution credits39 op die EU 39carbon market39 (emissiehandel stelsel). Internasionale lugvaart bydra tot klimaatsverandering deur verskillende uitstoot vliegtuie (koolstofdioksied en waterdamp uitstoot, contrails of 39aviation smog39, indirek stikstofoksiede). Hoewel die lugvervoerbedryf verbeterings aan vliegtuie tegnologie en doeltreffendheid gemaak, verlagings in kweekhuisgasvrystellings (GHG) gemaak te danke aan hierdie beleggings nie voldoende om te vergoed vir die vinnige groei van globale lugverkeer (50 oor die laaste dekade) gewees het. Sedert 1990, het die CO2-emissies van vliegtuie uitvoering maak wat direk verband hou met die hoeveelheid brandstof verbruik uitvoering maak het met 87 en nou verantwoordelik vir ongeveer 3.5 van totale 39human activities39 bydrae tot klimaatsverandering. Die Interregeringspaneel oor Klimaatsverandering (IPCC) het beraam dat hierdie aandeel sal groei tot 5 teen 2050 â € ondermyn pogings van ander industriële sektore om verpligtinge Europe39s Kyoto na te kom. Tot op datum, het die sektor lugvaart nie nodig is om veel doen om klimaatsverandering aan te spreek. Trouens, die Kyoto-protokol sluit internasionale lugvaart en bloot versoek lande te werk aan die vermindering van die uitstoot in dié sektor deur die Internasionale Burgerlugvaartorganisasie (ICAO). Hoewel die ICAO aanvanklik die idee van 'n emissiehandel stelsel om doelwitte CO2 vermindering ontmoet het onderskryf, vooruitsigte vir 'n omvattende internasionale ooreenkoms verskyn verre en, gegewe die situasie, die Kommissie besluit om eensydig op te tree (EurActiv 01/10/07). Verskeie beleidsopsies is ondersoek, insluitende lugvaart belasting. soos 'n brandstofbelasting uitvoering maak as keroseen is tans vrygestel van belasting uitvoering maak, maar dit sou 'n eenparige besluit van die Raad van Ministers nodig het en is sterk teengestaan ​​deur die lugvaartbedryf. In 'n September 2005 Kommunikasie. die Kommissie uiteindelik tot die gevolgtrekking gekom dat die totstandkoming van lugvaart in die EU39s handel kweekhuisgasvrystellings stelsel (EU-ETS) die mees koste-effektiewe manier om die vermindering van die klimaatsverandering impak van lugvaart (EurActiv 1/08/05) sou wees. Die Raad en die Parlement dan onderskryf die benadering, maar hulle het nog nie die formele voorstel van die Kommissie voorgelê op 20 Desember 2006 (EurActiv 20/12/06) goed te keur. Peter Liese (PES, Duitsland) sal die rapporteur vir die Parlement wees. Die mees omstrede kwessies in die debat oor insluitend lugvaart in die EU-ETS was soos volg: Die begin datum en of internasionale vlugte in die skema die aanvanklike plan Kommissie gerig is om internasionale vlugte in die skema sluit insluit, maar voorgestel hulle vrystel tot 2012 , terwyl intra-EU vlugte onder die skema in 2011 sou kom 'n meerderheid van die lidlande en lede egter verwerp hierdie twee opgevoer benadering en gesê dit sou nie net die mededinging tussen die EU en nie-EU aanbied verdraai nie, maar ook die omgewing te verminder impak van die skema. Baie wou ook die skema om so vroeg as 2010 begin, terwyl ander vir 'n later datum gestoot. 'N kompromie. bereik op 26 Junie tussen verteenwoordigers van die Europese Parlement en die EU39s Slovenian Presidensie, uiteindelik 'n datum van 1 Januarie 2012 vir alle vlugte. beide binne die EU sowel as internasionale kinders aankom of vertrek die blok. Die Verenigde State van Amerika het dit duidelik gemaak dat dit sou baklei met handel sanksies indien die EU 'n poging om buitelandse aanbied om te voldoen aan sy emissiehandel stelsel dwing maak - ongeag die tydlyn. Aan die einde van September 2007 het dit daarin geslaag om te oortuig die ICAO 39s Algemene Vergadering 'n resolusie dat dit verpligtend vir lande implementering markgebaseerde maatreëls, soos emissiehandel sou maak aan te neem, om eers die consentment van elke derde party wat in kry hul lugruim - 'n skuif wat effektief sal verhoed dat die EU uit om voort te gaan met sy planne. Maar die EU geregistreer 'n formele bespreking op hierdie punt, wat dit wettig onafdwingbaar (EurActiv 01/10/07). Die Kommissie het 'n EU-wye cap ingestel op 100 van gemiddelde lugvaart uitstoot aangeteken deur die sektor lugredery tussen 2004 en 2006. Aanvanklik voorgestelde, sal ten minste 90 van hierdie besoedeling permitte uitgedeel word om aanbied gratis, maar onbeperkte veiling sal bekend gestel word vanaf 2013 Airlines sal ook in staat wees om toelaes uit ander sektore, soos kragopwekking, wat reeds deur die EU-ETS gedek koop, ten einde faktor in huidige hoë groei in dié sektor lugvaart (EurActiv 20/12 / 06). Maar besprekings geopenbaar groot verskille oor hierdie kwessies, met Parliament39s Omgewing komitee veral stem vir die totale bedrag van emissie sertifikate word beperk tot net 75 van die gemiddelde uitstoot in 2004-2006, met minstens 50 veiling. Volgens die komitee, sal 'n laer vlak van veiling aanbied in staat stel om 39windfall maak wins 39 deur aanstuur nie bestaan ​​koste te lug reisigers (EurActiv 03/10/07). Aan die ander kant, Parliament39s vervoer komitee, het 'n verslag pleit vir 'n pet op 10 van die gemiddelde uitstoot 2007-2009, ten einde in ag neem 'n sterk groei in dié sektor, veral in die nuwe lidlande. Dit het ook aangevoer dat lugrederye gegee 80 van hierdie kwota gratis (EurActiv 13/09/07). Die Raad, aan die ander kant, het gesê aanbied moet vry om vrystellings op dieselfde vlakke as die gemiddelde van 2004-2006 in stand te hou, terwyl 90 van permitte besoedeling uit sal gegee word gratis (EurActiv 20/12/07). Onder die finale skikking bereik in Junie, en gerugsteun deur die Parlement op 9 Julie. die aantal permitte besoedeling te aanbied toegeken sou cap ped by 97 van gemiddelde kweekhuisgasse vrygestel in 2004-2006. Dit cap sou dan verlaag word tot 95 vir die tydperk 2013-2020. Aanvanklik sou net 15 van die toelaes opgeveil. Hoe om ander kweekhuisgasse in ag neem die Interregeringspaneel oor Klimaatsverandering (IPCC) het beraam dat die totale impak van lugvaart oor klimaatsverandering is tans sowat 2 tot 4 keer hoër as wat spruit uit CO2 alleen, veral as gevolg van aircrafts39 uitstoot van stikstofoksiede (NOx) en waterdamp in hul kondensasie roetes. Terwyl die Kommissie het besluit om hierdie vorme van lugbesoedeling te verlaat uit sy Aviation en ETS richtlijn, het die Parlement herhaaldelik 'n beroep op die Kommissie om vorentoe quotother beleidsinstrumente in parallel met die ETSquot om die nie-CO2 impak van lugvaart aan te spreek het. 'N Eerste lesing stem in die Parlement veral voorgestelde vermenigvuldig die koste van alle CO2 permitte gekoop deur lugrederye deur twee tensy die Kommissie ontwikkel wetgewing om bykomende klimaat impak wat veroorsaak word deur stikstofoksied (NOx) uitstoot van vliegtuie (EurActiv 14/11/07) aan te spreek. Terwyl die voorstel verwerp, het die Kommissie nou belowe, as deel van 'n nuwe pakket op quotGreening Transportquot aangebied op 8 Julie, om vorentoe te laggas uitstoot van aviationquot spreek voor die einde van sy mandaat in November 2009 (EurActiv 09 n quotproposal sit / 07/08). Ander Parlement rapporteer ook onderskryf die idee van 'n verhoogde belasting, in die vorm van keroseen belasting of die uitskakeling van huidige belasting vrystellings wat aanbied 'n onregverdige voordeel gee bo ander vorme van vervoer. Airlines is egter stewig teen sodanige alternatiewe maatreëls, wat hulle sê sou fondse wat nodig is vir die hernuwing van die vloot en die optimalisering van operasies in die lig van die vermindering van die brandstofverbruik en op sy beurt, CO2 gasse herlei. Die Commissionrsquos hoof van die Eenheid vir skoon lug en vervoer Marianne Klingbeil beklemtoon dat quotincluding lugvaart in die ETS is nie die ergste ding wat kan gebeur met die industryquot maar het bygevoeg dat die EU sal voortgaan om druk vir 'n globale ooreenkoms wat die mededingende nadeel vir die minimum te beperk Europese lugrederye. Sy ontken dat lugrederye besig was om 'n meer ongunstig behandel as ander sektore, wat verwys na wetgewing wat tans in voorbereiding vir emissies van motors en skepe te beperk. Die sektor lugvaart het 'n paar van die vinnigste groeikoerse vandag quotand hierdie lok attentionquot, het sy gesê, en bygevoeg: quotYou vra of lugvaart verdien die aandag Maar beteken die staal sektor verdien dit maak Europa verdien meer en meer CO2 Hoe meer afkomstig van een sektor, hoe meer ander sektore wat reeds onder die ETS het om daarvoor te betaal. Is dit 'n billike dealquot Omgewing Kommissaris Stavros Dimas verdedig die insluiting van alle intra en ekstra EU vlugte in die skema, aan te dring dat sy plan is in ooreenstemming met die internasionale reëls. Hy het gesê: quotI verwag dat die Verenigde State van Amerika aanbied of ander aanbied nie wettig iets wat hulle weet hulle is nie van plan om egter win. quot sal uitdaag, Amerikaanse amptenare het beklemtoon dat die insluiting van nie-EU aanbied in die skema sonder hul toestemming onwettig sou wees en president van die Air Transport Association of America James May het gesê dit is quotsure om 'n wettige challengequot kuit as dit oortree die Konvensie Chicago. Carl Burleson, omgewing direkteur van die Amerikaanse Federal Aviation Administration het bygevoeg dat die skuif beloop dwing buitelandse aanbied om die EU lugvaartbedryf te subsidieer. 'N Woordvoerder van die Amerikaanse sending in Brussel het verder gesê die EU39s eensydige optrede sou quotundercut eerder as ondersteun internasionale pogings om te verbeter stelsel om die impak van lugvaart emissionsquot bestuur te implementeer. 'N Studie wat in opdrag van die lugredery-industrie bevind dat die huidige voorstel sou streep airlines39 winste met meer as euro40 miljard 2011-2022 quotjeopardising die langtermyn lewensvatbaarheid van die Europese lugvaart industryquot (EurActiv 06/06/07). Hulle sê die basislyn waarop pette is bereken moet word (2004-2006) is te ver van die handelstydperk (2011-2022) verwyder en sal laat 17 jaar van groei onverklaarbaar, dwing die bedryf om groot hoeveelhede van die krediete selfs al koop hierdie is weggegee gratis in die begin. AirFrance voorsitter en uitvoerende hoof, mnr Spinetta, wat die ETS verwelkom as quotthe mees omgewingsvriendelike manier van die vermindering van die impak van lugvervoer op klimaatsverandering, sonder om die ekonomiese groei van die sektor en die belangrike rol wat dit speel in die globale economyquot, onderstreep dat die duiwel lê in die detail: quotThe sukses van die ETS sal baie afhang van die keuse van die tegniese eienskappe. A 39closed39 mark, waarop handel skemas uitsluitlik sou onderhandel word binne 'n enkele nywerheidsektor, is nie aangepas vir die konteks van die sektor lugvervoer. Hierdie sektor, wat tans ondergaan groei en reeds met die beroep op die jongste beskikbare tegnologiese ontwikkelings, is nie in staat om sy CO2 uitset alleen te verminder. Dit is en sal lank voortgaan ten volle afhanklik is van 'n enkele energiebron te wees, kerosene. quot Giovanni Bisignani, direkteur-generaal van die Internasionale Lugvervoervereniging (IATA). beklemtoon dat emissiehandel net een van 'n pakket van oplossings vir die vermindering van CO2-emissies moet wees: quotEurope het die mag om lugvaart CO2 12 deur die implementering van die interne Europese Sky verminder. Ons het 34 luchtverkeersleiding sentrums in Europa, maar net een in die VSA vir 'n soortgelyke verkeer en land grootte. Dit lei tot ondoeltreffendheid, vertragings, en te veel tyd in die air. quot quotIt sal 'n las wees en dit kan 'n swaar las wees, quot Association of European Airlines (AEA) Woordvoerder Francoise Humbert gesê oor die skema. quotWe werk in 'n baie mededingende sektor, en ons kan nie bekostig om die koste op passasiers af te laai, quot sy gesê. AEA se sekretaris-generaal Ulrich Schulte-Strathaus, nogtans verwelkom die wysiging van die quotmore uiterste elemente van die oorspronklike proposalhellipthe uitstel van die omstrede insluiting van vlugte tussen die EU en die res van die wêreld in die voorgestelde scheme. quot Die Europese streek Airline Association (ERA ) kritiek op die wetgewing soos dit 'n bykomende euro7 miljard las op die bedryf sal plaas. quotIt is 'n teken van die mislukking van die wetgewende proses wat hierdie wetgewing het sonder 'n deeglike evaluering van die ekonomiese en sosiale impak aangeneem: hierdie is nie verantwoordelik wet-up, quot gesê ERA direkteur-generaal Mike Ambrose. Olivier Jankovec, direkteur-generaal van Lughawe Raad International Europe (ACI Europa). gesê die emissiehandel stelsel was die regte benadering, maar het 'n klaaglied dat die kompromie ooreenkoms was quotagreed sonder enige ernstige impak assessmentquot en links quotan oop deur na litigasie uit derde countries. quot Chris Davies parlementslid, liberaal-demokratiese woordvoerder oor klimaatsverandering in die Parlement. daarvan beskuldig dat die Kommissie van die venster-dressing: kwota sinies bedryf beskou dit as 'n PR oefening om kritiek te buig, terwyl niks effektiewe na die krans groei in die lug travelhellipThe lugvaart sektor aan bande te lê doen moet verwag word om brandstof belasting en BTW te betaal, net soos ander vervoermiddel, quot het hy gesê. Die UK39s Instituut vir Openbare Beleid Navorsing (IPPR) sê dat die gee aanbied uitstoot krediete teen geen koste sal hulle kwota goedkoop flightquot gee: quotIf die aanbied eenvoudig die krediete word sal hulle slaag op die koste om die passasiers, die verlaat van die bedryf te sak tot pound2 0,7 miljard in meevaller winste, quot dit gesê in 'n studie gepubliseer in Desember 2006. in 'n aparte studie, globale bewaring organisasie WWF beraam dat EU aanbied sou maak tot euro3.5billion per jaar uit insluiting in die ETS (EurActiv 19/12 / 06). Die Europese Federasie vir Vervoer en Omgewing (TampE) het gesê die voorstel was quottoo weakquot en sal net lei tot emissiereducties van 3 - minder as een year39s groei van die uitstoot die lugvaartbedryf sector39s. Jos Dings, direkteur van TampE, het bygevoeg: quotIt is stunning dat die lugvaartbedryf oor 39fairness39 kan praat met 'n reguit gesig. Nie net het die bedryf staan ​​om dubbel die permitte van ander sektore te kry, die brandstof belastingvrystelling geniet deur die sektor is die moeite werd om 'n ander euro35 miljard alleen, nie die gebrek aan BTW op kaartjies en die euro20 miljard Europese belastingbetalers noem het in redding betaal hulp aan Friends of the Earth Aviation Kampvegter Richard Dyer airlines. quot ooreengekom dat die bereik kompromie was so swak quotit sal min impak op die ongelooflik groei in koolstofdioksied besoedeling van flyingquot het. 20 Desember 2006. Kommissie aangebied konsepwetgewing wat daarop gemik is insluitend lugvaart in die emissiehandel stelsel. 26 Junie 2008. Lede en die EU39s Slovenian Presidensie 'n ooreenkoms bereik oor die besonderhede van planne om vliegtuie in die EU39s emissiehandel stelsel as van 2012. 8 Julie 2008 sluit. Europese Parlement gesteun kompromie deal, wat die weg baan vir die inwerkingtreding van die wetgewing. 24 Oktober 2008. ministers geregtigheid EU goedgekeur 'n kompromie deal op insluitende lugvaart aktiwiteite in die EU ETS. 7 Maart 2011. Besluit op historiese vliegtuie uitstoot stigting van 'n skema vir GHG emissierechten binne die EU. 1 Januarie 2012. Teikendatum vir sektor lugvaart te begin handel CO2. 1 Januarie 2013. Hersiene EU-ETS gevolg in werking tree, wat nie net krag-intensiewe nywerhede, maar ook vliegtuie. Europese Unie Politieke Groepe


No comments:

Post a Comment