Tuesday, October 25, 2016

Abcd forex aanwyser

Wat is 'n ABCD Patroon Besin die algemeen, ritmiese styl waarin die mark beweeg. 'N visuele, geometriese prys / tyd patroon wat bestaan ​​uit 3 agtereenvolgende prys swaai, of trendsmdashit lyk soos 'n weerligstraal op prys grafiek. 'N leidende aanwyser wat help bepaal ongeveer waar amp wanneer om te betree en te verlaat 'n handel. Hoekom is die ABCD patroon belangrik Help identifiseer handelsgeleenthede in enige mark (Forex, aandele, termynkontrakte, ens), op enige tydraamwerk (intraday, swaai, posisie), en in enige mark toestand (lomp, lomp, of afstand gebind markte ) Alle ander patrone is gebaseer op (sluit) die ABCD patroon. Hoogste waarskynlikheid handel inskrywing is by voltooiing van die patroon (punt D). Help om die risiko teen beloning bepaal voor die plasing van 'n handelsmerk. Sameloop van verskeie patternsmdashwithin dieselfde tydperk, of oor verskeie tydraamwerke - 'n sterker handel sein. So, hoe kry ek 'n ABCD patroon Elke patroon het beide 'n lomp en lomp weergawe. Bullish patrone help identifiseer hoër waarskynlikheid geleenthede om te koop, of gaan ldquolong. rdquo lomp patrone hulp sein geleenthede om ldquoshort, rdquo of te verkoop. Elke draaipunt (A, B, C, en D) verteenwoordig 'n beduidende hoë of beduidende laag op 'n prys grafiek. Hierdie punte definieer drie agtereenvolgende prys swaai, of tendense, waaruit elkeen van die drie patroon ldquolegs. rdquo hierdie as die AB been, die BC been, en die CD been verwys word. Trading is nie 'n presiese wetenskap. As gevolg hiervan, gebruik ons ​​'n paar belangrike Fibonacci verhouding verhoudings te kyk vir verhoudings tussen AB en CD. Deur dit te doen sal steeds vir ons 'n geskatte reeks waar die ABCD patroon kan completemdashboth in terme van tyd en prys. Dit is die rede waarom konvergerende patrone help toename waarskynlikhede, en laat handelaars om meer akkuraat inskrywings en uitgange te bepaal. Elke patroon been is tipies binne 'n verskeidenheid van 3-13 bars / kerse op enige gegewe tydraamwerk, hoewel p atterns veel groter as 13 periodes op 'n gegewe tydraamwerk kan wees. Handelaars kan dit interpreteer as 'n teken om te skuif na 'n groter tydperk waarin die patroon in hierdie reeks pas na te gaan vir tendens / Fibonacci konvergensie. Daar is 3 tipes ABCD patrone (elk met 'n lomp en lomp weergawe) waarin spesifieke kriteria / eienskappe moet methellip Bullish ABCD Patroon Eienskappe (koop by punt D) 1. Vind AB a. Punt A is 'n beduidende hoë b. Punt B is 'n beduidende lae c. In die skuif van A na B kan daar geen hoogtepunte bo punt A, en geen laagtepunte onder B 2. As AB, dan vind vC n. Punt C moet laer wees as punt A b. In die skuif van B tot C kan daar geen laagtepunte onder punt B, en geen hoogtepunte bo punt C c. Punt C sal ideaal wees 61.8 of 78.6 van AB i. In sterk trending markte, kan vC slegs 38,2 of 50 van AB 3. As BC, dan trek CD a. Punt D moet laer as punt B wees (mark suksesvol bereik 'n nuwe laagtepunt) b. I n die skuif van C na D daar kan wees geen hoogtepunte bo punt C, en geen laagtepunte onder punt D c. Bepaal waar D kan voltooi (prys) i. CD kan AB gelyk in die prys II. CD kan wees 127,2 of 161,8 van AB in prys iii. CD kan wees 127,2 of 161,8 van BC in prys d. Bepaal wanneer punt D kan voltooi (tyd) vir bykomende bevestiging i. CD kan AB gelyk in die tyd II. CD kan wees 61.8 of 78.6 tyd van AB III. CD kan wees 127,2 of 161,8 tyd van AB 4. Kyk vir fib, patroon, tendens konvergensie 5. Watch vir prys gapings en / of breë bars / kerse in die CD been, veral as die mark benaderings punt D. Handelaars kan dit interpreteer as tekens van 'n potensiële sterk trending mark en verwag dat 127,2 of 161,8 prys uitbreidings lomp ABCD Patroon Eienskappe sien (verkoop teen punt D) 1. Vind AB a. Punt A is 'n beduidende lae b. Punt B is 'n beduidende hoë c. In die skuif van 'n tot B kan daar geen laagtepunte onder punt A, en geen hoogtepunte bo punt B 2. As AB, dan vind vC n. Punt C moet hoër as punt A b wees. In die skuif van B af na C kan daar geen hoogtepunte bo punt B, en geen laagtepunte onder punt C c. Punt C sal ideaal wees 61.8 of 78.6 van AB i. In sterk trending markte, kan vC slegs 38,2 of 50 van AB 3. As BC, dan trek CD a. Punt D moet hoër as punt B b wees. In die skuif van C tot D kan daar geen laagtepunte onder punt C, en geen hoogtepunte bo punt D c. Bepaal waar D kan voltooi (prys) i. CD kan AB gelyk in die prys II. CD kan wees 127,2 of 161,8 van AB in prys iii. CD kan wees 127,2 of 161,8 van BC in prys d. Bepaal wanneer punt D kan voltooi (tyd) vir bykomende bevestiging i. CD kan AB gelyk in die tyd II. CD kan wees 61.8 of 78.6 tyd van AB III. CD kan wees 127,2 of 161,8 tyd van AB 4. Kyk vir fib, patroon, tendens konvergensie 5. Watch vir prys gapings en / of breë bars / kerse in die CD been, veral as die mark benaderings punt D. Handelaars kan dit interpreteer as tekens van 'n potensiële sterk trending mark en verwag om te sien 127,2 of 161,8 prys extensionsThe harmoniese patroon opsporing aanwyser kan help in die vermoë om 'n patroon te gooi op die skerm voor jou. Sodra you8217re gewaarsku om 'n harmoniese patroon you8217ll in staat wees om konstante tydraamwerk en patroon te besoek ten einde die direk op jou chart. Its nodig om te onthou dat die aanduidings ar 'n instrument en met enige instrument wat jy wil en verstaan ​​'n manier opgestel patroon veroorsaak om dit te gebruik. Dit is dikwels die rede waarom ons het 'n neiging om die volledige lidmaatskap pakket met ons aanwysers aan u die begrip van die patrone en gereedskap te dra omhels ten einde die voorste leer. it8217d nie moontlik wees vir die Verenigde State van Amerika om jou oor te dra 'n hamer en verwag om 'n huis te bou, en dat ons wouldn8217t verwag jy om te probeer en doen konstante met ons harmoniese patroon aanwysers vir Meta Trader. In plaas daarvan bied ons jou met al die web onderwys, leef sessies en mentorskap sou jy so graag oor hierdie instrumente die data en krag te gebruik om jouself hul volle potential. Give om 'n onderskeid in jou kommersialisme die regte benadering te vorm. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis Ons scan al harmoniese patrone saam met die Gartley Patroon, Bat Patroon, Patroon Butterfly, krap Patroon, 5-0 Patroon, 3 Drives Patroon, ABCD Patroon aflaai en you8217ll in staat wees om selfs voeg jou eie patroon al die verhoudings ar duidelik bekend en you8217ll in staat wees om al die kleure aan te pas (vir pessimisties en optimisties patrone) dan baie meer. you8217ll in staat wees om alles aan te pas binne die aanwyser op skrif groter / kleiner vorm sodat hulle makliker om te lees aan te pas al die kleure so die patrone begin by jou ar, en kies wat patrone wat jy wil sien 'en dat te dek. jy verder Mei bestuur al die verhoudings moet jy een van hulle vir die patrone te skakel. Sien die verskil Ons harmoniese patroon aanwyser in aksie. you8217ll kan in enige foto om te vergroot net deur die keuse van dit. Hier ar paar screenshots van Meta Trader (MT4). Laai die Harmonic Patrone Meta Trader vier aanwyser vir gratis Popular Navrae: harmoniese patroon opsporing aanwyser gratis aflaai harmoniese patroon aanwyser MT4 gratis aflaai ABCD mq4 forex harmoniese opsporing aanwyser korharmonics aanwyser aflaai ABCD aanwyser aflaai harmoniese aanwyser MT4 aflaai ABCD patroon aanwyser MT4 harmoniese patroon aanwyser gratis aflaai gratis harmoniese patroon aanwyser MT4 MT4 harmoniese patroon opsporing aanwyser MT4 ABCD aanwyser astro logies MT4 MT4 gratis ABCD aanwyser gratis harmoniese skandeerder MT4 korharmonics mq4 harmoniese skandeerder gratis aflaai harmoniese projeksie instrument MT4 gratis harmoniese patroon aanwyser Fibonacci ABCD patroon aanwyser gratis aflaai Forex dinamiese motor handelaar PZ harmoniese aanwyser gratis aflaai PZ harmoniese handel aanwyser gratis aflaai sagteware indicatore gartley ABCD patroon aanwyser super tendens oscillattor harmoniese patroon abcd patroon aanwyser MT4 aflaai harmoniese aanwyser harmoniese patroon aanwyser harmoniese aanwyser MT4 harmoniese patroon in MT4 NSE harmoniese patroon aanwyser vir Android MT4 gratis aflaai harmoniese patroon indicator EX4 harmonicpatternindicator rar harmoniese patroon aanwyser aflaai harmoniese patroon aanwyser Android harmoniese skandeerder vir Android harmoniese skandeerder vir Android-selfoon Trading harmoniese skandeerder aanwyser pdf harmoniese skandeerder gratis aflaai kraak harmoniese patroon plus harmoniese patrone nie verf aanwyser harmoniese patroon aanwyser MT4 Android gratis harmoniese aanwyser MT4 vorm harmoniese patroon MT4 gratis harmoniese patroon plus gratis aflaai harmoniese patroon erkenning aanwyser MT4 met pyle harmoniese patroon handel detector harmoniese patroon aanwyser free pdf lêer downloadTrading is so eenvoudig soos ABCD Net om jou te laat weet daars is 'n paar veranderinge aan hierdie strategie so lees asseblief hierdie post eerste, maar dan voel vry spring na bladsy 416 post 8309 www. forexfactory / showthreadp8458835post8458835 waar die huidige weergawe woon. Die vorige post is fyn en vertel die verhaal van hoe ek my pad, maar die basiese strategie is op bladsy 416 nuutste weergawe vir 2015 nou hier by bladsy 416 post 8309 www. forexfactory / showthreadp8458835post8458835 In die eerste plek net 'n bietjie oor my en waarom Ive het besluit om my eie draad begin. Ive is die handel nou op en af ​​vir ongeveer 5 jaar. Ive probeer al die gewone dinge opleidingskursus, na aanleiding van handelaars hier en vragte en vragte van navorsing en self geleer dinge ook. Ive gedoen al die gewone dinge ook verdubbel my rekening eendag dan verloor die lot die volgende dag. Jy weet almal dieselfde ou storie, maar nou is sy anders is, nou is ek besig om te verstaan ​​wat sy alles oor en Ive been met 'n relatiewe sukses handel my demo rekening onlangs so gedink nou goed sy tyd sommige regte geld te probeer. So hier is ek en ek gaan gee dit 'n ander gaan om te sien of ek dit eens en vir altyd kan kraak. Die stelsel is ek op die punt om te deel met jou is al my eie werk, sy persoonlike vir my seker sy het 'n bietjie van iemand se stelsel hier en daar, maar baie basies Ive gebreek die hele forex spel af tot sy eenvoudigste vorm en ek glo Ek ve gekraak hy sy niks nuuts nie. in werklikheid sy al voorheen gedoen. maar sy presies pas my en my persoonlikheid, sy presies hoe ek sien die mark en hoe om dit te verhandel. Hopelik sommige van julle ouens sal dit ook geniet. Im seker daar sal baie wat dit nie, maar dis koel ons almal ons eie pad in die lewe en forex vind is nie anders nie. Maar voordat ek my stelsel met julle almal Ek wil net iets anders te deel deel, die rede Ive kom terug na dit gee 'n ander pad. My pa. My Vader het onlangs 23 gesterf Maart 2014 en het 'n massiewe gat in my lewe, was hy bo alle twyfel die grootste invloed op my lewe vorm my na die man wat ek vandag is nie. Hy was een van die vriendelikste, liefdevolste, inspirerende man Ive ooit geken het. Hy was sonder twyfel 'n super, super mens. Wel om 'n lang storie kort te maak sowat 10 jaar gelede het ek sukkel om te maak eindig ontmoet, die gesig staar bankrotskap en op die rand van opgee almal saam, toe my pa gestoot 'n bietjie van papier in my hand en sê dis vir jou seun hoef jy ooit opgee nie, eendag sal jy dit maak. Ek lees dat die stuk papier wat dag en dit my aan die gang en het my gehelp saam my pad. Wel, ek didnt dink baie meer daaroor, nooit eens lees dit vir 'n ander 10 jaar, nie tot sy dood toe vreemd genoeg Ek onthou dit en versigtig ontvou die verkrummel papier en lees dit weer. Dit het my geïnspireer om Forex gee 'n ander pad en weet jy wat. Ek dink ek kan dit klop. Hier is wat hy my gegee het op daardie dag, ek dink sy boodskap is baie relevant en hopelik sal jou help al geword suksesvolle Forex-handelaars. 13 Julie 821624 8211 23 Maart 821614 As jy dink jy is verslaan, jy is As jy dink jy nie waag, jy don8217t As jy wil om te wen, maar dink jy can8217t It8217s amper seker jy won8217t. As jy dink you8217ll verloor, you8217ve verloor Want uit hierdie wêreld vind ons Sukses begin met 'n person8217s sal It8217s al in die gemoedstoestand. As jy dink you8217re outclassed, jy is You8217ve het om te dink 'n hoë styg You8217ve het om seker te wees van jouself voordat jy kan ooit 'n prys te wen. Die gevegte don8217t altyd gaan na die sterker of vinniger man Maar vroeër of later die man wie wen, is die een wat dink hy kan. Dankie Pa ek sal vir ewig lief vir jou. xxx geword November 2010 Status: Lid 4457 Posts Jammer vir die vertraging, maar my tekskassie is nie baie goed gewerk en ek kan nie dinge wat ek nodig het om my strategie beskryf voeg. Om die waarheid te hoef Ek het 'n wysig nutsbalk hoegenaamd wat beteken dit alles gaan kyk 'n bietjie plain en vervelig. Plus ek kan nie lyk om te laai 'n paar van my tekeninge Ive gedoen om dit alles te verduidelik. Oh well ek sal 'n begin te maak en te sien hoe ek gaan. Wel in die eerste plek wil ek sê dat in my eerlike opinie forex, enige handel vir die saak is nie ingewikkeld. Lets face it ouens prys kan net gaan op of af, kan nie dit wees dat ingewikkeld kan dit Al wat ons moet doen, is om te besluit watter manier sy gaan gaan, op, of af. Hoe moeilik kan dit wees. Dit is nie presies vuurpyl wetenskap is dit nou. Dus laat sny deur al die kak en stroop dit weer af na die basiese dinge, hoe kan ons kyk na 'n grafiek en besluit watter manier sy gaan gaan of meer tot die punt in watter rigting ek ons ​​gaan ons geld op. Maar natuurlik die probleem is die prys nie die geval skuif in 'n reguit lyn doen dit nie, dit beweeg in golwe, is die prys voortdurend waai op en af ​​oor die bladsy. Dit lyk of ons almal verwar en stuur ons skarrel vir ons fib sakrekenaars, Indicators. bewegende gemiddeldes, Elliot golwe, op Elliot golwe, Crystal balle, lê toerusting, kreef Potts en groot tante Sallys broek en enigiets anders wat ons dink ons ​​sal help. Maar hey ouens sy eenvoudige, elke grafiek weve al ooit gekyk na bestaan ​​uit die baie eenvoudige ABCD skuif soos hieronder getoon. Dit is al wat ons nodig het om forex suksesvol handel te dryf, soos hopelik sal ek in die komende dae, weke en maande te demonstreer. Hey jammer, maar ek kan nie ontslae my beelde gelaai so gaan roep halt hier totdat ek die probleem met Admin kan oplos, 'n verslag aangeteken so hopelik sal dit binnekort kry gesorteer. Maar nog belangriker my pragtige dame wil hê ek moet haar uitneem vir ete so moet gaan, maar sal so gou as moontlik terug te wees. Ek sal heg 'n lewendige Explorer rekening te gou as wat ek kan en ek sal handel elke Londen en New York oop en plaas kaarte as ek gaan. Jammer oor die vertraging ouens sal haal gou. Voel die vrees en doen dit in elk geval. Hi Guys Jammer vir die vertraging, maar my tekskassie is nie baie goed gewerk en ek kan nie dinge wat ek nodig het om my strategie beskryf voeg. Om die waarheid te hoef Ek het 'n wysig nutsbalk hoegenaamd wat beteken dit alles gaan kyk 'n bietjie plain en vervelig. Plus ek kan nie lyk om te laai 'n paar van my tekeninge Ive gedoen om dit alles te verduidelik. Oh well ek sal 'n begin te maak en te sien hoe ek gaan. Wel in die eerste plek wil ek sê dat in my eerlike opinie forex, enige handel vir die saak is nie ingewikkeld. Lets face it ouens prys kan net gaan op of af, kan nie dit wat ingewikkeld kan wees. lanklaas gesien. Jammer om te hoor oor jou verlies. Ons het almal op een dag, sy moeilik gaan, maar die lewe het om te gaan. Ek het gedink jy swel doen, met jou 1 min scalping metode. wat gebeur het op daardie. Aangesluit November 2010 Status: Lid 4457 Posts Hi Guys Nogmaals dankie vir al die ondersteunende kommentaar sy baie waardeer. Ek gaan om voort te gaan met my draad vandag ten spyte van die plaas probleme so met my dra wanneer ek die eerste keer plaas as ek moet ingaan nadat dit gepos wysig om dit leesbaar te maak, maar kan nie wag nie langer op hierdie plaas probleme op te los. So beoefening van post 4 hierbo: Maar hey ouens sy eenvoudige, elke grafiek weve al ooit gekyk na bestaan ​​uit die baie eenvoudige ABCD skuif soos hieronder getoon. Dit is al wat ons nodig het om forex suksesvol handel te dryf, soos hopelik sal ek in die komende dae, weke en maande te demonstreer. Soos jy kan sien is dit die heel eenvoudige ABCD patroon en sy alles wat ons nodig het om buitelandse valuta handel te dryf suksesvol omdat dit die bousteen van al die kaarte wat ons ooit na te kyk. Dit begin op die blok grafiek en gaan dwarsdeur al ons kaarte 1min, 5 min ens dwarsdeur die weeklikse kaarte. Meester handel hierdie patroon en jy Forex bemeester. Maar voordat ons begin handel hierdie patroon kan kyk na die rede waarom dit blyk regoor ons kaarte met so 'n verstommende reëlmaat, wanneer ons verstaan ​​presies wat aan die gang is dan miskien het ons 'n halwe kans suksesvol handel dit. In die eerste plek ons ​​handelaar, Fred, besluit om te koop teen die prys 'n prys beweeg dan mooi op die bladsy sê 10 pitte om B. Nou wys, hier is 'n vraag vir jou ons handelaar Fred gemaak enige geld wanneer die prys punt B. Wel die bereik eenvoudige antwoord is, has not geen hy gesê. So, wat het hy het om te doen om sy geld te maak. Dis reg het hy om sy geld bank en om te doen wat hy moet verkoop. Nou Gladys ook gekoop word by A en sy te soek na haar winste bank en net soos Fred wil te verkoop teen B. Nou hierdie skielike verkoop druk resultate in die prys val terug na punt C 'n tipiese retracement van ongeveer 50 van die aanvanklike skuif up. Nou Fred en Gladys het 'n mooi klein wins op die eerste skuif gemaak en het 'n bietjie geld in die bank gereed om terug te koop in wanneer die prys reg en kyk is en kyk wanneer die prys bereik punt C hulle besluit om terug in te koop en die prys vinnig flys back-up die bladsy verby die ou hoë by punt B al die pad tot 'n nuwe hoogtepunt by punt D waar Fred en Gladys dadelik weer te verkoop bank 'n paar meer wins en die hele siklus begin weer. Nou dat my vriende in 'n neutedop, is hoe die mark werk en waarom Theres ABCD beweeg regoor ons kaarte, dit is die konstante koop en verkoop, maak nie saak wat tydraamwerk jy handel. So het die brandende vraag is hoe maak ons ​​gebruik van hierdie inligting en hoe ons handel die ABCD beweeg Wel voordat ek daardie vraag te beantwoord een ding wat ek moet vooraf genoem is dat Fred is die hoof handelaar by die Bank van Japan en Gladys is die hoof handelaar by die Europese sentrale Bank. So een ding is seker jy dit nie wil hê dat die ander kant van hul ambagte wees. Om die waarheid te wil hê jy moet wees handel met hulle nie teen hulle. So, hoe doen ons dit doen Hoe ons handel die ABCD beweeg Wel al wat jy hoef te doen is te koop en te verkoop teen dieselfde tyd as hulle. sodat jy 2 keuses wat jy óf koop by punt C as prys terug trek om dit, my voorkeur-metode, of jy koop as die prys breek bo punt B. die tempo inskrywing. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) geword November 2010 Status: Lid 4457 poste wat last post het my ongeveer 2 ure te plaas as ek moes plak kopieer en laai alles oor 'n honderd bloedige keer, sy ry my stapelgek (emocion trek sy hare. uit) Ive meer te sê het oor my handel strategie, maar dit is net so lank met die plasing probleem so ek sal moet kry dit uitgesorteer met Admin so gou as moontlik voordat jy nie meer nie, jammer, maar ek kan nie hier sit vir ure besig een klein post sy gek. Admin help my asseblief met dit wat jy 3 keer het per e-pos. Voel die vrees en doen dit in elk geval. Aangesluit Mei 2014 Status: Lot grootte 0,1 154 poste Dankie Clive goeie een En jammer vir jou verlies seuns is geseënd om bewonderenswaardig vaders het. Sommige Dont. Pas die lesse van mislukking. Aangesluit September 2008 Status: senior lid 204 Posts Hmmm Stof tot stof. Jammer vir that. That is die weg van die hele earth. But dank God vir sy life. May sy siel rus op die boesem van die HERE. Skryf in. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteFibonacci ABCD Patroon Forex Ondersteuning en weerstand te voorkom Fibonacci ABCD Patroon Forex Ondersteuning en weerstand te voorkom Forex aanwyser: Dit is die formule: Target punt D (wins objektief) en retracement punt C taxi bereken deur die meting van die aantal pitte Van vakgebied A na punt B en multiplyng deur die onderstaande faktore. Vir Fibonacci retracement, links klik op punt A, sleep die lyn na punt B, dan is die muis vry te stel. Vir Uitbreiding links klik op punt B, hou en sleep die lyn, om te wys A en release. Algemeen, 618 retracement na minste die 161,8 projeksie. Soms is die 100, 200 AMD 261 uitbreiding kom in die spel. Geld is gemaak met behulp van ABCD ook genoem 1234 patroon met behulp van aan te gaan en uitbreiding om af te sluit. Tik naby punt C uitgang by punt D. Aangeheg is die volgende: XLS lêer vir om te bereken Fibonacci Uitbreiding spudofibo Meta Trader aanwyser 123 patroon Forex Strategies Installasie instruksies Fibonacci ABCD Patroon Forex Ondersteuning en weerstand te voorkom is 'n kombinasie van Meta Trader 4 (MT4) aanwyser (s ) en sjabloon. Die essensie van hierdie forex strategie is om die opgehoopte geskiedenis data en handel seine te omskep. Fibonacci ABCD Patroon Forex Ondersteuning en weerstand te voorkom maak voorsiening vir 'n geleentheid om verskeie eienaardighede en patrone in die prys dinamika wat nie met die blote oog is op te spoor. Op grond van hierdie inligting, kan handelaars verdere prysbewegings aanvaar en daarvolgens aan te pas hierdie strategie. Forex Meta Trader 4 Trading Platform: Gratis 30 tot begin handel Onmiddellik nie voorschot vir outomaties op jou rekening geen verskuilde Terme Hoe om Fibonacci ABCD Patroon Forex Ondersteuning en weerstand te voorkom aflaai Fibonacci ABCD Patroon Forex ondersteuning en weerstand Strategy. zip Kopieer mq4 en EX4 lêers te installeer om jou Meta Trader Gids / kundiges / aanwysers / Kopieer tpl lêer (Sjabloon) om jou Meta Trader Gids / templates / Begin of herlaai jou Meta Trader program te kies Chart en Tydraamwerk waar jy wil hê dat jou forex strategie te toets Regskliek op jou handel term en hang op 8220Template8221 skuif na regs te kies Fibonacci ABCD Patroon Forex ondersteuning en weerstand Strategie Jy sal sien Fibonacci ABCD Patroon Forex Ondersteuning en weerstand te voorkom is beskikbaar op jou Chart Klik hier onder om af te laai: Ander Forex Strategies Fibonacci retracement Forex Ondersteuning en weerstand te voorkom Fibonacci Fan Forex ondersteuning en weerstand strategie Fractal-Based met RSI Forex ondersteuning en weerstand strategie Eenvoudige Forex ondersteuning en weerstand strategie CCI Forex ondersteuning en weerstand strategie Range Breakout Forex ondersteuning en weerstand strategie Terugskrywing Forex ondersteuning en weerstand strategie AuTo Trend Channel Forex Ondersteuning en ResistanceLearn Forex: Kan Trading Wees Net so maklik as ABCD artikel Opsomming Een yoursquove spandeer 'n bietjie tyd in die markte, vertroud is met die feit dat markte is vinnig om te konsolideer ná 'n tendens wat jy geword het. Maar om te weet wanneer om terug te spring in die tendens kan moeilik wees om te beantwoord. Die ABCD patroon neem die vorm van 'n weerligstraal en bestaan ​​uit 3 afsonderlike beweeg binne spesifieke Fibonacci verhoudings wat kan jou help om te sien potensiaal ommekeer sones sodat jy terug in die rigting van die algehele tendens kan spring. Die ABCD patroon is eenvoudig wanneer jy weet hoe om dit raak te sien en teken die behoorlike Fibonacci retracements. Die ABCD patroon is 'n prys struktuur wat aangepas is uit 'n ander patroon bekend as die Gartley Patroon en kan toegepas word op alle markte in alle tydraamwerke. Omdat 'n foto is die moeite werd 'n duisend woorde, kry letrsquos begin met 'n onlangse opgerig Leer Forex: ABCD Patroon op GBPJPY, H4 Chart Chart geskep deur Tyler Yell, CMT Daar is drie bene om hierdie struktuur wat op die grafiek sal verskyn: Elke deel het 'n Fibonacci-ry dat die skuif en die voltooiing van die kort termyn konsolidasie teen die algehele tendens sal bevestig. Hier is die Fibonacci-verhoudings na die voltooiing van die ABCD patroon te bepaal. C sal 'n 0,382 (minder algemeen) wees. 500. 618 of 0,764 retracement van die AB been D sal 'n 1.27 of 1,618 Fibonacci uitbreiding van die AB been wees en sal die patroon Natuurlik voltooi, is daar 'n positiewe (wat beteken koop teen punt D) en lomp (wat beteken verkoop teen punt D ) patroon. Hier is die patrone afwesig n huidige grafiek sodat jy die Fibonacci-verhoudings kan sien op duidelike lyne: Leer Forex: Classic ABCD Patrone Een belangrike noot is dat vir die patroon om geldig te wees, kan die C been nie uit te brei of te breek die begin van die patroon . Natuurlik, wersquore op soek na die BC been te voltooi by die moontlike Fibonacci retracement vlakke. Sodra daardie vlak bevestig, het ons nou kyk vir die voltooiing van D. Die voltooiing van die CD been sal gemeet as 'n Fibonacci uitbreiding van 1,27 of 1,618 van die BC been. Jy kan ook die afstand van die AB been te sien hoe ver die CD been sal 'n reis na gelang van die ABCD patroon sy naam kry, want die twee bene spieël dikwels mekaar in afstand en tyd. Hier is dieselfde grafiek soos hierbo, GBPJPY, met die Fibonacci-verhoudings verduidelik. Leer Forex: Fibonacci retracement amp Uitbreidings vertoon op GBPJPY, H4 Chart. Grafiek geskep deur Tyler Yell, CMT Handel Teikens Sodra 'n ABCD patroon gevorm Sodra die patroon gespeel uit na die bogenoemde verhoudings, wil hê jy moet jou stop sit onder of bo die voltooiing van D. Sodra yoursquove wat gedoen, jy kan kyk vir prys om terug ingegaan om te wys a of ten minste kan jy 'n wins teiken vir die helfte of twee derdes van die hele ABCD beweeg. Die ABCD is 'n eenvoudige, maar kragtige patroon. As jy daar kan sien baie bewegende dele, maar wanneer jy leer hoe om raak te sien en meet hulle kan hulle 'n kragtige manier om terug te spring in 'n tendens na konsolidasie wees. Die twee takeawayrsquos wanneer handel hierdie patroon is dat dit die beste is wat in die rigting van die algehele tendens. Om jou te help die algehele tendens te identifiseer, kan jy die Ichimoku Wolk of 'n bewegende gemiddelde gebruik. Moet ook nie probeer antisipeer die patroon soos dit die vorming van. Met ander woorde, is jy 'n beter gedien in die vind van 'n voltooide ABCD patroon eerder as om te probeer om handel te dryf en raai die voltooiing van 'n ABCD patroon. --- Geskryf deur Tyler Yell, Trading Instrukteur belangstel in ons Ontleders Beste standpunte oor die groot markte Kyk bietjie na ons Gratis Trading Guides Hier DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.


No comments:

Post a Comment