Monday, October 17, 2016

Forex harmoniese handel pdf

Harmoniese Trading Hi aan al die handelaars, ek glo die span werk is die sleutel tot sukses, en deur die krag van die natuur (fibonnacci) is die deur na ons droom. As gevolg, ek besluit om 'n nuwe draad wat al die mense in die boot kan bring deur hulle te help mekaar met hul ondervinding en kennis begin. Ek glo deur die handel togther doen, kan ons baie miljonairs skep. As jy wil ons aan te sluit, kan jy deel en voer hierdie draad. Moenie toelaat dat dit uitdroog Ook, ek is lief vir om nuwe vriende te leer ken. As jy wil om te gesels of e-pos met my, voel vry om MSN of e-pos vir my hier is hoe die draad werk: Ek sal begin by die begin deur die verskaffing van die inligting wat ek ken en ek gebruik met Meta Trader sagteware as harmoniese handel. Van dag tot dag, sal ek moontlik handel oppportunity plaas volgens die harmoniese traindg reël. Wie saamstem of verskil kan hulle idee plaas in hierdie draad en help ons almal om die beter manier van lees 'n kaart, of die verskaffing van die beste geleentheid wat ek didnt vind leer. Fundamentele sal ons gebruik: Ons sal spilpunt, kandelaar, Tom Demark Trendline, harmoniese patroon, en cci 6, 14, 50 as ons grafiek opstel gebruik. Soms dag of wkly spilpunt sal betrokke, ook. In die beslaglegging, sal jy 'n volledige kaart van harmoniese patroon, basiese inskrywing van harmoniese handel eBook vind. Meta Trader aanwysers vir TD TL, Zup v61 (harmoniese patroon), kandelaar, spilpunt, en die sjabloon gebruik ek. Ook die profiel ek reeds geskep vir die skandering van verskeie tydraamwerk en Parys met net 'n kliek. Handelsure en pare: Ek sal fokus op 15, 60, 240, en vandag tyd en op te spoor moontlike geleentheid by Sun-Do 05:00 en 9 Die pare Ek sal al die tye skandering is EUR / USD, GBP / USD, USD / CHF, EUR / GBP, USD / CAD, USD / JPY, AUD / USD, EUR / CHF, EUR / JPY, CHF / JPY, en NZD / USD. Laat saamwerk SPAN. Ons kan maak ons ​​drome waar geword Junie 2007 Status: Patroon Trader 33 poste hier is 'n lae-risiko kort ingang op die GBP / USD. Soos jy kan sien, C is ook sielkundige weerstand by 2.000, aangegaan ek kort op 1,9985 en my teiken sou die potensiaal D voltooiing by die 1,272 / 0,707 wat ook 'n ABCD op ongeveer 1,9490 sou wees, ek sal agter stop as dit beweeg af en as dit maak dit aan die D voltooiing sou ek lang tree op daardie stadium. My stop is 2,0148. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Hier is 'n lae-risiko kort ingang op die GBP / USD. Soos jy kan sien, C is ook sielkundige weerstand by 2.000, aangegaan ek kort op 1,9985 en my teiken sou die potensiaal D voltooiing by die 1,272 / 0,707 wat ook 'n ABCD op ongeveer 1,9490 sou wees, ek sal agter stop as dit beweeg af en as dit maak dit aan die D voltooiing sou ek lang tree op daardie stadium. My stop is 2,0148. die grafiek lyk groot. die recogniztion is wonderlik. hou net n paar pt in gedagte die inskrywing sterker te maak. In my opinie, sal ek Trendline, spilpunt, kandelaar beskou as die sleutel tot die omgekeerde pt bevestig. Byvoorbeeld: As GBP / USD beland as twiz top, regs by spilpunt, met tendenslyn hou, is dit driedubbele bevestiging vir die inskrywing. hou goeie werk. Ek sal probeer om 'n paar grafiek te plaas volgende week nadat ek my rekenaar op te gradeer op hierdie punt, kan probeer om elke enkele manier om uit te vind hoe om die inskrywing saam te bevestig. hou goeie werk. johntsai, Dankie vir die wys die bykomende toelatingskriteria. Ek gebruik gewoonlik spilpunt punte en is in die proses om uit te vind presies hoe dit werk op my platform. Ek gebruik GFT en hulle het vir my 'n spilpunt aanduiding dat gedoen is, maar nog steeds probeer om uit te vind hoe om dit te gebruik. Dit lyk asof jy kan 'n tyd waar jy wil die spilpunte te begin uit, ek is nie vertroud is met hierdie, ek dink dit het te doen met die 24 uur mark en wat sessie handel haal. Weet jy wat die standaard aanvangstyd is te danke. Pippiper Pippiper: vrede. vrede: johntsai, Dankie vir die wys die bykomende toelatingskriteria. Ek gebruik gewoonlik spilpunt punte en is in die proses om uit te vind presies hoe dit werk op my platform. Ek gebruik GFT en hulle het vir my 'n spilpunt aanduiding dat gedoen is, maar nog steeds probeer om uit te vind hoe om dit te gebruik. Dit lyk asof jy kan 'n tyd waar jy wil die spilpunte te begin uit, ek is nie vertroud is met hierdie, ek dink dit het te doen met die 24 uur mark en wat sessie handel haal. Weet jy wat die standaard aanvangstyd is te danke. Pippiper 1. die mark begin van Sondag 16:00 EST tot Vrydag 16:30 EST. 2. Wat is am 3. Ek gebruik meta handelaar platform wat maklik kan aansluit in 'n aanwyser en terug toets funksie. die lêer heg op die eerste van die draad was van daardie. As jy wil hierdie platform probeer, hier is die webwerf: www. interbankfx en hier is die skakel na die platform af te laai www. interbankfx / tradingtools / ibfxgps 4. die beste handel tyd is Longdonlaan aandelemark oop en New York aandelemark oop tyd . hulle is 00: 00PST en 0530PST. die meeste van die aksie geneem word tydens 2100PST-1300PST. 5. Ek gebruik altyd aanwyser aan te sluit in spilpunt. Ek het ook 'n formule om hulle te bereken as jy wil om dit te doen met die hand. die tyd om spilpunt bereken is vanaf 1700PST om 1700PST vir daaglikse spilpunt. Sondag 1600EST tot Sondag 1600EST vir weeklikse spilpunt. die tyd van die sluiting van die mark en daaglikse kers is afhanklik van jou makelaar. elke makelaar is anders. net kies die tyd wanneer die daaglikse of wekly kers naby aan hulle te bereken. anders net gebruik die prop in. johntsai / left14744471. die mark begin van Sondag 16:00 EST tot Vrydag 16:30 EST. 2. Wat is am 3. Ek gebruik meta handelaar platform wat maklik kan aansluit in 'n aanwyser en terug toets funksie. die lêer heg op die eerste van die draad was van daardie. As jy wil hierdie platform probeer, hier is die webwerf: www. interbankfx en hier is die skakel na die platform af te laai www. interbankfx / tradingtools / ibfxgps 4. die beste handel tyd is aandelemark oop en New York aandelemark oop tyd. hulle is 00: 00PST en 0530PST. die meeste van die aksie geneem word tydens 2100PST-1300PST. 5. Ek gebruik altyd aanwyser aan te sluit in spilpunt. Ek het ook 'n formule om hulle te bereken as jy wil om dit te doen met die hand. die tyd om spilpunt bereken is vanaf 1700PST om 1700PST vir daaglikse spilpunt. Sondag 1600EST tot Sondag 1600EST vir weeklikse spilpunt. die tyd van die sluiting van die mark en daaglikse kers is afhanklik van jou makelaar. elke makelaar is anders. net kies die tyd wanneer die daaglikse of kers naby aan hulle te bereken. anders net gebruik die prop in. Nadat ek gepos het dat dit die laaste boodskap, het ek gegaan en afgelaai MT4 van FX, is hulle veronderstel om 'n onbeperkte demo rekening te hê sodat ek onderteken het en geïnstalleer die spilpunt mq4 dat jy in die zip-lêer het. Ek het 'n bietjie moeite met hulle, wat presies is die spilpunt Wys Waarde EX4 Hoekom is daar 'n mq4 en 'n EX4 vir elk van die spilpunte ek net die daaglikse, weeklikse, en maandelikse spilpunte geïnstalleer. Hulle lyk goed om te werk, moet ek hulle op elke grafiek al te laai, is daar 'n manier wat ek kan hê hulle outomaties vertoon wanneer ek 'n nuwe term Ek is nie vertroud is met MT4 oopmaak, ek gebruik DealBook 360 vir my kartering platform my makelaar GFT bied dit gratis, goed, hulle dont aanklag jy nie maar die versprei make-up vir dit, lol. Die platform is baie vergelykbaar met Esignal, dit het selfs 'n aparte aansoek vir die maak van aanwysers, kan ek moet leer om dit te kodeer Ek kan 'n paar te maak. Ek sal MT4 gebruik om die spilpunte vergelyk met my kartering platform om seker te maak dat ek het vir hulle die reg. Geniet die naweek. Pippiper: vrede. vrede: Dankie vir die vraag. Die 0,707. 886 / 1,272 is geen belangriker as kan sê 'n .50 of 0,618 of 0,786, wat belangrik is, is die rantsoen samevloeiing, wat is die punt waar die fib verhoudings ontmoet. As jy die dieper die retracement, hoe kleiner die risiko sien, my reëls is dat dit moet ten minste 'n 50 fib vlak van die X om 'n been te kom en ten minste 'n 50 van die A tot B been. Soms kan ek selfs te bring in 'n 1,414 indien nodig. Hoop dit help. Pippiper: vrede. vrede: My Harmoniese handel gids Ek is gepos paar harmoniese setups oor die jare, het ek gedink miskien 'n eenvoudige gids kan jou help lesers wat na aanleiding van hierdie tipe van handel. Vir die harmoniese patrone ek gebruik, is daar 'n paar Fibonacci verhoudings te volg. Hulle kan lyk ingewikkeld, maar hulle is nie. Sodra jy die hang van dit te kry, dit is regtig nie te moeilik om te identifiseer. Een van die belangrikste dinge om op te let is, weet ek nie harmoniese patrone uitsluitlik handel. Die patrone is gebruik as 'n hulpmiddel om my oor analise, 'n vreemde verbete jy kan sê. In die tweede plek, ek verkies om te kyk na harmoniese patrone in hoër tyd tydraamwerke. soos 4 uur en elke dag. Dit is nie te sê dat die patrone nie werk in 'n laer tyd, dit is net persoonlike voorkeur. Ek het gevind dat die patrone werk goed in medium tot langer termyn swing handel. Vir die begin, is harmoniese patrone in twee kategorieë verdeel, Uitbreiding patrone en retracement patrone. Uitbreiding patrone is Bullish Butterfly, lomp Butterfly, Bullish krap en lomp krap. Retracement patrone is Bullish Gartley, lomp Gartley, Bullish kolf en lomp Bat. Dit is die patrone wat ek gebruik, en die lys is nie volledig nie. Die 8220hardcore8221 harmoniese handelaars kan kyk na meer patrone soos 5-0, Shark ens en in meer tyd rame. So hier is die sleutel faktore Ek is op soek na wanneer die gebruik van harmoniese patrone te identifiseer sleutel mark vlakke, met ander woorde, sleutel ondersteuning weerstand vlakke. Dit is een van die belangrikste stap. Identifiseer gestig prys kanaal. 'N Kanaal ook verteenwoordig die huidige tendens, die toepassing van die toepaslike patrone om die tendens te volg. Hier volg die patrone met onderskeie Fibonacci verhoudings. Ek berei ook twee eenvoudige oneerlik velle in PDF-vorms vir lesers wat sou verkies om dit uit te druk. Harmoniese Uitbreiding patrone harmoniese retracement patrone My mening oor harmoniese handel is, moenie bemoeilik dinge. Hou dit eenvoudig, duidelik wees met wat jy doen, gebruik jy die patrone soos inskrywing sneller of jy dit deur middel van gerigte vooroordeel opstel (ek sal meer hieroor in die toekoms poste bespreek), en, soos altyd, maak seker dat die patrone is die vorming in die regte plek, dws sleutel vlakke of kanale. Hier is die kul-velle in PDF-formaat wat ek daarvoor reggemaak in die geval dat jy verkies om 'n uitdruk. Jy kan ook vind my harmoniese setups / kaarte in Harmoniese handelsposte artikel Van die lessenaar van TraderGavHarmonic Patrone in die valutamarkte Harmoniese prys patrone neem geometriese prys patrone na die volgende vlak deur die gebruik van Fibonacci-getalle om presies draaipunte definieer. In teenstelling met ander handel metodes, Harmoniese handel poog om toekomstige bewegings te voorspel. Dit is in groot teenstelling met algemene metodes wat reaksionêre en nie voorspellende is. Kom ons kyk na 'n paar voorbeelde van hoe harmoniese prys patrone word gebruik om geldeenhede handel te dryf op die forex mark. (Uitbreidings, clusters, kanale en meer Discover nuwe maniere om die goue verhouding sit om te werk Sien Gevorderde Fibonacci Aansoeke..) TUTORIAAL: Die Ultimate Forex Guide Kombineer Meetkunde en Fibonacci getalle Harmoniese handel kombineer patrone en wiskunde in 'n handel metode wat presies en gebaseer op die veronderstelling dat patrone hulself herhaal. Aan die wortel van die metode is die primêre verhouding, of 'n afgeleide daarvan (0,618 of 1,618). Aanvulling verhoudings sluit in: 0,382, 0,50, 1,41, 2,0, 2,24, 2,618, 3,14 en 3,618. Die primêre verhouding is gevind in byna al die natuurlike en die omgewing strukture en gebeure word ook gevind in mensgemaakte strukture. Sedert die patroon regdeur die natuur en in die samelewing herhaal, is die verhouding ook gesien word in die finansiële markte. wat geraak word deur die omgewings en gemeenskappe waarin hulle handel. (Moenie maak hierdie algemene foute by die werk met Fibonacci-getalle -. Check Top 4 Fibonacci retracement foute te vermy) Deur die vind van patrone van verskillende lengtes en groottes, kan die handelaar dan Fibonacci verhoudings toe te pas om die patrone en probeer om toekomstige bewegings te voorspel. Die handel metode is grootliks toegeskryf word aan Scott Carney, hoewel ander bygedra of gevind patrone en vlakke wat prestasie te verbeter. Probleme met Harmonieke Harmoniese prys patrone is uiters akkurate, wat die patroon om bewegings van 'n bepaalde grootte te wys ten einde vir die ontplooiing van die patroon om 'n akkurate ommekeer punt verskaf. 'N handelaar kan dikwels sien 'n patroon wat lyk soos 'n harmoniese patroon, maar die Fibonacci-vlakke sal nie in lyn te bring in die patroon, dus die patroon onbetroubaar ten opsigte van die Harmonic benadering lewering. Dit kan 'n voordeel wees, want dit vereis dat die handelaar om geduldig te wees en wag vir 'n ideale opset. Harmoniese patrone kan meet hoe lank die huidige beweeg sal duur, maar hulle kan ook gebruik word om ommekeer punte te isoleer. Die gevaar ontstaan ​​wanneer 'n handelaar neem 'n posisie in die omkeer gebied en die patroon versuim. Wanneer dit gebeur, kan die handelaar word vasgevang in 'n bedryf waar die tendens vinnig strek teen hulle. Daarom, soos met alle handel strategieë. risiko moet beheer. Dit is belangrik om daarop te let dat patrone kan bestaan ​​binne ander patrone, en dit is ook moontlik dat nie-harmoniese patrone kan (en waarskynlik wil) bestaan ​​binne die konteks van harmoniese patrone. Dit kan gebruik word om te help met die doeltreffendheid van die harmoniese patroon en verbeter toegang en uitgang prestasie. Verskeie pryse golwe kan ook bestaan ​​binne 'n enkele harmoniese golf (byvoorbeeld 'n CD golf of AB golf). Pryse is voortdurend draaiende daarom is dit belangrik om te fokus op die groter prentjie van die tyd wat verhandel. Die fraktale aard van die markte kan die teorie toegepas moet word van die kleinste tot grootste tydraamwerke. Om die metode gebruik, sal 'n handelaar voordeel trek uit 'n grafiek platform wat toelaat dat die handelaar om te plot verskeie Fibonacci retracements aan elke golf meet. Die Visuele Patrone en hoe om dit Handel Daar is nogal 'n verskeidenheid van harmoniese patrone, hoewel daar vier dat gewildste lyk. Dit is die Gartley, vlinder, kolf en krap patrone. Die Gartley is oorspronklik uitgegee deur H. M. Gartley in sy boek Winste in die aandelemark en die Fibonacci-vlakke is later bygevoeg deur Scott Carney in sy boek The Harmoniese Trader. Gartley Patroon srci. investopedia / inv / artikels / site / Harmonic20Price20Patterns201.gif width500 longdescThe20Gartley20Pattern height178 / GT Die krap word beskou as deur Carney om een ​​van die mees akkurate van die patrone is, die verskaffing van terugskrywings in baie naby aan wat die Fibonacci-getalle aan te dui. Hierdie patroon, soortgelyk aan die vlinder, lyk na 'n hoë waarskynlikheid ommekeer te vang op 'n nuwe (onlangse) lae of hoë (onderskeidelik lomp of lomp). In 'n positiewe patroon, sal punt B nadeel 0,618 of meer van XA. Die uitbreiding van BC in D is nogal groot, 2,24-3,618. D (die prz) is 'n 1,618 uitbreiding van XA. Inskrywings gemaak naby D met 'n stop-verlies einde net buite die prz. Verfyn Inskrywings en stop elke patroon bied 'n prz. Dit is nie 'n presiese vlak, as twee metings - uitbreiding of retracement van XA - skep 'n vlak by D en die uitbreiding van BC skep 'n ander vlak by D. Dit maak eintlik D 'n sone waar terugskrywings is waarskynlik. Handelaars sal ook agterkom dat BC verskil uitbreiding lengtes kan hê. Daarom moet handelaars bewus te wees van hoe ver 'n BC uitbreiding kan gaan. As al geprojekteerde vlakke is in die nabyheid, kan die handelaar 'n posisie op enige gebied betree. As die sone is versprei, soos op langer termyn kaarte waar die vlakke kan wees 50 pitte of meer uitmekaar, is dit belangrik om te wag om te sien of die prys verdere uitbreiding vlakke van BC voor die aanvang van 'n handelsmerk bereik. Stops kan buite die grootste potensiaal uitbreiding van BC geplaas. In die krap patroon, byvoorbeeld, sou dit wees 3,618. As die tempo omgekeer voordat 3,618 getref, sou die stop word verskuif na net buite die geslote Fibonacci vlak om die tempo laag (positiewe patroon) of koers hoog (lomp patroon) in die prz. Figuur 5 is 'n intra-dag voorbeeld van 'n skoenlapper patroon van 3 Mei 2011 euro / dollar, 15 Minute srci. investopedia / inv / artikels / site / Harmonic20Price20Patterns205.gif width500 longdescBearish20Butterfly20Pattern20E2809320EUR / USD, 201520Minute height392 / GT figuur 5. lomp Butterfly Patroon - euro / dollar, 15 Minute die prys raak byna presies die 1,618 uitbreiding vlak van XA op 1,4892 en die uitbreiding van vC tot 2,618 is baie geheg aan 1,4887 (daar is twee Fibonacci-gereedskap gebruik, een vir elke golf). Dit skep 'n baie klein prz, maar dit is nie altyd die geval wees. Toegang is geneem nadat die koers gaan die sone en dan begin om terug te trek. Die stop is geplaas net buite die belangrikste vlak wat nie deur die koers bereik, in hierdie geval 'n paar pitte bo die 1,618 XA uitbreiding. Teikens kan word op grond van ondersteuning vlakke binne die patroon dus sal 'n aanvanklike wins teiken wees net bokant punt B. (Menigte sielkunde is die rede waarom hierdie tegniek werk. Vind uit hoe om te maak dit werk vir jou. Vir meer inligting, verwys na Kandelaars lig die weg logiese Trading.) die bottom Line Harmoniese handel is 'n akkurate en wiskundige manier om handel te dryf, maar dit verg geduld, praktyk en 'n baie studie om die patrone te bemeester. Bewegings wat nie in lyn te bring met 'n goeie patroon afmetings ongeldig 'n patroon en kan handelaars mislei. Die Gartley, vlinder, kolf en krap is die meer bekende patrone wat handelaars kan kyk vir. Inskrywings word in die potensiaal ommekeer sone toe prys bevestiging dui op 'n ommekeer, en tot stilstand kom is buite die naaste beduidende (vir die patroon) Fibonacci vlak wat nie getref deur die BC of XA uitbreidings geplaas / retracements in die D (prz) gebied. (Alle handel platforms het voordele en nadele - te bemeester die valse handel voordat jy 'n ware een Check uit Forex:.. Demo Voordat jy duik in) 'n Persoon wat afgeleides, kommoditeite, effekte, aandele of geldeenhede handel dryf met 'n hoër-as-gemiddelde risiko in ruil vir. quotHINTquot is 'n akroniem wat staan ​​vir vir quothigh inkomste nie taxes. quot Dit is van toepassing op 'n hoë-verdieners wat verhoed dat die betaling federale inkomste. 'N Mark outeur wat koop en verkoop baie kort termyn korporatiewe effekte genoem kommersiële papier. 'N papier handelaar is tipies. 'N bestelling geplaas met 'n makelaar om 'n sekere aantal aandele te koop of te verkoop teen 'n bepaalde prys of beter. Die onbeperkte koop en verkoop van goedere en dienste tussen lande sonder die oplegging van beperkings soos. In die sakewêreld, 'n buffel is 'n maatskappy, gewoonlik 'n aanloop wat nie 'n gevestigde prestasie het nie record. HarmonicForex is die enigste handel Akademie gesertifiseer deur Scott Carney (Die skepper van Harmonic Trading) om Harmoniese handel te leer in Asië. Van versuim om sukses, is die skool wat deur 3 handelaars, Terry, Snehath en Boon Hooi wat dramaties hul handel resultate verander na die leer hoe om 'n voorsprong bo die mark het met handel Harmonieke. Sedert it8217s bekendstelling in 2012, het HarmonicForex handel Akademie opgelei meer as 800 studente en het na meer as 5000 handelaars in Asië, stadig maak 'n naam in die mark so 'n deursigtige handel opvoeders wat eerder sal loop jy die risiko die werklike waarheid oor hoe moeilike handelstoestande hoor is en nie van hulle te leer eerder as om te probeer om jou te beïndruk met onrealistiese verwagtinge wat jy sal afneem in jou strewe na handel sukses Gesertifiseer deur Scott Carney, amptelike vennoot van die nuusbrief amp 'n afskrif van die Harmonic Trader Ebook ontvang GRATIS JA Ek wil die Ebook wil geniet gratis seminaar of webinars op Harmoniese Trading van ons Wanneer is die volgende seminaar verhouding Trading Bemeestering (RTM) kursus RTM is HarmonicForex8217s vlagskip gevorderde Forex kursus wat ons al sedert 2012. In hierdie kursus, sal ons leer basiese en gevorderde Harmoniese Trading tegnieke en professionele risikobestuur strategieë wat sal help handelaars bou van 'n sterk fondament in professionele handel en sal hulle in staat stel om te groei in die regte direciton HarmonicForex handelaars induksieprogram (HTIP) die HarmonicForex Trader8217s induksieprogram (HTIP) is 'n progressiewe handel program wat ons verwys ons kliënte om ons vennoot firma waar hulle fondse kan bestuur nadat hulle gegradueerde van die RTM natuurlik. HTIP is van stapel gestuur in 2015, ons het sedert ingeskryf baie van ons gegradueerdes in hierdie program wat fokus op die identifisering van 'n hoë potensiaal handelaars waar ons vennoot firma hulle kan toeken tot 7 syfers aan fondse om handel te dryf met. Hoekom jy moet saam met HarmonicForex Erken opvoeder, het 'n vennootskap met 'n groot finansiële instellings, skole en organisasies Die enigste Forex onderwys firma wat 'n kwaliteit stut handel program vir gegradueerdes om deel te neem in meer as 100 seminare bied, absoluut geen kla van seminaar deelnemers Leer uit 3 professionele fonds handelaars in 'n enkele skool Ons het 'n noue gebreide handel gemeenskap gekondisioneer vir handelaars om te verbeter en te groei saam Transparency 8211 Ons het voor verfrommeld. Maar ons eie altyd tot ons foute en sal nooit neem ons client8217s vertroue in ons om grantedA kort inleiding Die harmoniese metode maak gebruik van die erkenning van spesifieke prys patrone en die aanpassing van die presiese Fibonacci verhoudings om hoogs waarskynlik ommekeer punte te bepaal in die finansiële markte. Hierdie metodologie aanvaar dat handelspatrone of siklusse, soos baie patrone en siklusse in die lewe, herhaal hulself. Die sleutel is om hierdie patrone te identifiseer en aan te gaan of om 'n posisie wat gebaseer is op 'n hoë graad van waarskynlikheid dat dieselfde historiese prys aksie sal plaasvind verlaat. Alhoewel hierdie patrone is nie 100 akkurate, het hierdie situasies is histories bewese. As hierdie set-ups korrek geïdentifiseer, is dit moontlik om betekenisvolle geleenthede te identifiseer met 'n baie beperkte risiko. Die Potensiële Terugskrywing Sone (prz) Die konsep van die potensiële Terugskrywing Sone (prz) is oorspronklik uiteengesit deur Scott M. Carney in sy boek. A heelhartig aanbeveel lees. Die geskiedenis het bewys dat 'n sameloop van Fibonacci-getalle en prys patrone bied 'n hoogs waarskynlike gebied vir 'n ommekeer. Hierdie gebied van konvergensie is die potensiaal ommekeer sone genoem. Wanneer drie, vier, of selfs vyf nommers saam te kom binne 'n spesifieke gebied, moet jy die hoë waarskynlikheid vir 'n soort van ommekeer respekteer. 'N potensiële Terugskrywing Sone (prz) verteenwoordig die kritieke gebiede waar die vloei van die koop en verkoop potensieel verander. Hierdie harmoniese sones probeer om die prysvlakke waar onevenwichtig oorgekoop en oorverkoopte situasies omkeer terug na hul onderskeie ewewigsvlak identifiseer. 'N ideale ommekeer toetse gewoonlik al die prysvlakke in die Potensiële Terugskrywing Sone (prz) op die eerste toets. Die oorheersende tendens omkeer gewoonlik uit hierdie eerste toets van die hele prz en gaan voort in die omkeer rigting kort daarna. In 'n ideale ommekeer, is die prys bar dat al die Fibonacci projeksies in die prz toets genoem die Terminal Prys Bar. Die vakbond moet word wanneer die potensiële Terugskrywing Sone (prz) is getoets en verwerp word deur 'n Terminal Prys Bar of 'n sterk tempo plaasgevind het in die omkeer rigting sonder toets al die prz vlakke. Die verste prys vlak van die prz of die punt x van die patroon is geskik keerverlies vlakke. Harmoniese Verhoudings Die aanwyser bereken al die belangrike Fibonacci verhoudings vir die XA en BC draers van die patroon, en plotte hulle deur die Punt D indien van toepassing. Primêre Verhoudings wat direk vanaf die Fibonnaci nommer volgorde. - 0,618 Primêre verhouding - 1,618 Primêre Projeksie Primêre Afgelei Verhoudings - 0,786 vierkantswortel van 0,618-0,886 Vierde dak van 0,618 of vierkantswortel van 0,786-1,130 Vierde wortel van 1,618 of vierkantswortel van 1,27-1,270 vierkantswortel van 1,618 Komplementêre Afgelei Verhoudings - 0,382 (1-,618) of 0.618e2 - 0,500 0.770e2 - 0,707 vierkantswortel van 0,50-1,410 vierkantswortel van 2,0-2,000 1 1-2,240 vierkantswortel van 5-2,618 1.618e2 - 3,141 Pi - 3,618 1 2,618 Handel uitvoering Sodra 'n patroon bespeur, die volgende stappe geneem moet word, wat kan lei tot te neem of weggooi die handel. Hou in gedagte dat 'n patroon is nie geldig op sigself en dit kan so lank as wat hy wil uit te brei. Jou werk het 'n handelaar is om die geldigheid van die patroon en die potensiaal ommekeer sone te evalueer voordat die mark betree. 1. Patroonherkenning Hierdie aanwyser motor-Detect en waarskuwings harmoniese patrone. 2. Vind die potensiaal Terugskrywing Sone (prz) Evalueer die Fibonacci projeksies geplot op die grafiek deur die aanwyser en kyk vir krag tekens. Kan jy ten minste drie konvergerende projeksies Sien jy primêre verhoudings Is die ABCD projeksie teenwoordig 3. wag totdat die prz deur die mark is verwerp Die prz getoets kan word en verwerp word deur 'n enkele Terminal Prys Bar. of die mark kan omkeer en tempo die prz sonder toets al die Fibonacci projeksies. In elk geval, die mark het om te beweeg voordat jy die handel te neem. Jy is 'n navolger, nie 'n voorspeller. 4. Tik die mark die opstel van die behoorlike keerverlies handel die tempo of die verwerping van die prz en stel die behoorlike keerverlies. Die verste prys vlak van die prz of die punt x van die patroon is geskik keerverlies vlakke. 5. Posisie Management Dit word aanbeveel om gedeeltelik wins maai so gou as moontlik te sluit in 'n gratis rit. Scott M. Carney stel 'n baie interessante posisie bestuurstelsel gebaseer op 'n 0,382 sleep stop, gemeet vanaf die ommekeer punt om die ommekeer uiterste. Die Potensiële Terugskrywing Sone (prz) is 'n belangrike element in die handel proses. Vandaar die belangrikheid van vektor-onafhanklike primêre, afgelei en aanvullende Fibonacci vooruitskattings, wat alle ander harmoniese aanwysers ignoreer heeltemal. Sommige handel voorbeelde Die volgende is die handel voorbeelde gebruik te maak van Harmonic Patrone. Die vakbond is geneem toe die Potensiële Terugskrywing Sone (prz) verwerp. Het jy 'n handleiding of dokumentasie Daar is 'n groot handleiding, maar ons het dit nie skryf nie. Kry jou hande op Harmoniese Trading Vol. 1 deur Scott M. Carney en leer hoe om hierdie aanwyser gebruik voor die aankoop van dit. Ernstig Moet ek regtig so lank boek Ja, jy waarskynlik doen lees. As jy nie bereid is om 'n handels boek te lees, miskien handel is nie vir jou nie. Ons aanwysers is gereedskap, maar hulle sal nie vervang jou gebrek aan kennis. Maak die aanwyser verf Ja, dit doen. Die laaste punt van die golf kan so lank as wat hy wil uitbrei, daarom is die aanwyser moet verf. Dit is jou taak as 'n harmoniese handelaar om die geldigheid van die potensiële Terugskrywing Sone (prz) te evalueer en wag totdat dit van die hand gewys om die handel behoorlik te neem. Wat is die aanbevole afrit strategie Scott M. Carney beveel gedeeltelik sluiting van die handel en die toepassing van 'n 0,318 sleep stop gemeet vanaf die ommekeer punt om die ommekeer uiterste. Ek wil sien net perfek patrone Geen probleem Aktiveer die OnlyPerfectPatterns insette parameter.


No comments:

Post a Comment